Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Är det någon som har gått kurs hos happy scrapping? Eller någon annanstans. Såg att det finns nåt som heter "nu och då" oxå som håller kurser.
//Mia
Åh tack både Hanna & Garfield!
fattar inte va hälften av det är men får kolla i nån bra webb butik så jaaa jag vill gäääääärna ha tips på nån bra butik
tack för tipsen ni är super snälla
som orkar ta er an en nybörjare som mig hihi.
//Veronica
Känner mig alldeles ny här oxå. Vill gärna sätta igång men saknar både kunskap och material. Har precis kontaktat Nu och Då för att se om de säljer material. De finns nämligen oxå (precis som jag) i Upplands Väsby.
Finns det någon som har erfarenhet av Dreamcottage? Jag har beställt en gång därifrån och då tog det jättelång tid (+ sur personal). Törs jag beställa där igen?
Mamsen Mia..Jaha jag är inte ensam om att vara ny och lite lätt förvirrad hihi..
Vi får hjälpas åt att kommaigång?!
Jag finns ju nere i Halmstad så jag undrar vart man köper såna roliga saker om amn inte gör det via nätet då >
Mamsen Mia..Jaha jag är inte ensam om att vara ny och lite lätt förvirrad hihi..
Vi får hjälpas åt att kommaigång?!
Jag finns ju nere i Halmstad så jag undrar vart man köper såna roliga saker om amn inte gör det via nätet då >
Lite länkar:
scrappamera.se
dreamcottage.nu
scrapbooklifestories.nu
scraproom.se
scrapbook.se
papprika.se
Det finns många mer också. :)
Ifall ni vill ha lite fler adresser kika in på t ex scrapquick.se´s forum.
Där finns en rubrik "Adresser till scrapbutiker".
Det finns många andra forum också som folk här är med i där det står mer om Scrapbooking.
Det är bara att höra er för, det finns många här som kan hjälpa er.
Anna76: Tyvärr är du inte den enda med de negativa erfarenheterna. Jag har beställt där en gång och det tog en månad att få mina saker men jag fick allt jag beställt vid samma tillfälle
Jag har hört riktiga skräckhistorier om grejer som tagit många månader att få, aldrig kommit, kommit annat osv. Visst har hon en "riktig"butik där man kan handla också. Undrar om det är samma service där?
Ja, isåfall kan hon inte ha så många kunder...
Magnolia/dreamcottage är ok att handla från om man åker till butiken. Trevligt och hjälpsamt!
VeronicaMy: Dreamcattage ligger i Svenljunga och det är ju inte så långt att åka dit!
Lina som bor i Halmstad har pysselpunkten www.pysselpunkten.se/
Ho är jättetrevlig så henne kan du säkert kontakta!
Sedan finns scrapbokketc i göteborg. www.scrapbook.se/
OCh så kan man handla papper på Inex och Matton i Göteborg!
Om du vill åka på en längre utflykt finns www.scraproom.se i Helsingborg!