Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Olà Har alla somnat i denna tråd?
Weee!!!! Mitt paket från Decor Unique kom idag!!! *lycklig*
Beställde KMA Cutie Pie Variety First Edition och de är jättefina!! Jag ska ha dom till mina barns album!!! Beställde jättefina stickers och KMA:s katalog också!
*dansar och hoppar*
Åh vad roiligt Cia! Då har du massor att scrppa nu då!
Själv hade vi scraoträff här igår. Det var jättekul och jag fick en hel del gjort faktiskt. Ska skanna in senare i em så får ni se
Åh vad roligt Garfield!! Det ser jag fram emot!!
Kikar in och tittar på era fina verk. Vill verkligen också börja så har ni några bra start tips, typ nåt enkelt man kan börja med och vad man bör ha hemma å så. typ bas saker Om ni förstår vad jag menar?
Kramis veronica
Veronica:
Lite bassaker till Scrapbooking är cardstock i olika färger (lite styvare papper som du kan ha bl a som grund för din sida), syrafritt lim och/eller fotofix (små dubbelsidiga klisterlappar), sax, syrafri penna och foton.
Med datorns hjälp kan du skriva ut rubriker och texter.
Förutom detta kan du allt eftersom köpa till dekorationer som mönstrat papper, klistermärken, öljetter och annat.
Vill du ha tips på webbutiker som säljer scrapbooking-grejer så hojta till.
// Hanna
Man kan ha precis hur mycket och hur lite saker som helst...
En bra start är att börja med enfärgat syrafritt papper (ex. Canson), en sax, en linjal, pennor som är arkivbeständiga och foton...
Sedan när man kommit inderfund med sin stil kan man börja köpa mönstrat papper och så vidare... Men det räcker att börja med enfärgade papper.
Såg inte att du svarta hanna.. Lite seg iibalnd
Fotofix måste man ju också ha
OCh kan tydligen inte stava heller
Hihi, ibland hinner det hända mycket medan man skriver sitt inlägg.