Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
garfield....en fraga till. Nar man skall skriva ut pa velumpapper gar det ej isonder?? alltsa i skrivaren? det ar ju sa pass tunt.
Nej det brukar funka ra... Det enda är att det tar lite längre tid för det att torka... SÅ peta inte på det med en gång
Vill man så kan man strö på embossingpulver innan det har torkat.
VAd lyxigt att bo i USA förresten. Med alla braiga scrapbookingprylar runt hörnet
jag ahr faktiskt langt att aka till narmaste scrappinbokaffar
( jag kanske inte kanner till de i narheten) sa jag brukar bestalla pa lifemoments.com
Okej... JA USA är ju gasnka så stort... O´ch det finns väl inte direkt några affärer i stora städer... MEn jag skulle gärna åka till USA bara för att få gå in i en stor scrapaffär... *Suckar drömskt!*
Nu la jag upp mina gamla LO:s igen
Får väl se hur länge jag låter dem sitta kvar där.
Sambima
Lamilla: Vilken sida är det?
Det går inte att gå in på lifemoments.com...
Hon menar lifetimemoments skulle jag tro.
Hmmm, ny fråga:
Jag har tidigare scrappat i ett album med fast sidor, så då har ju albumsidorna fungerat som cardstock. Nu har jag köpt fina pärmar och vill scrappa på lösblad, så jag tänkte beställa cardstock från Papprika. Men det finns ju bara mönstrade cardstock! Är det alltid så? Jag vill ju ha nåt storpack av nåt neutralt papper!
Hur gör ni som är vana, vad använder ni?
Jag brukar använda enfärgat... Vilken storlek ska du scrappa i? Om du scrappar i A4 är det billigt att köpa cansonpapper som finns i vanliga bokhandlar. Större 12*12 finns billigt hos Ylva www.d-u.nu Hon har även bazill papper som är enfärgade med struktur som jag älskar!