Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
vassego'!
Jipiiee!! Nu har det jag beställde från USA kommit. De var och lämnade paketet här hemma idag
Är jättenöjd! Och det blev ingen tullavgift.
SC o EP:
Vart beställde du ifrån och vad gick frakten på. Jag tänkte göra mina egna julkort och dop-inbjudningar, så det kunde vara kul att ha lite speciella saker.
//Joanna
Joanna:
Jag beställde från babycupboard.com
Det var inte så billigt att beställa därifrån men jag blev förälskad i deras papper. Det var Nalle Puh, Peter Rabbit Suzy´s zoo m.m.
Tror faktiskt att frakten kostade mer än vad jag beställde för men jag var bara tvungen att ha de papperna...
Nu har jag lagt upp mina första LO:s på lifetimemoments pappret jag fick förra veckan! De är inte riktigt klara än, tänkte göra lite bokstäver i ljusbeige osv också sen!
Poena! Gillar den bruna LO:n och pappret med massa ord på!
Å vovvarna är så söta... tycker mig känna igen terriern på ngn av yahoos scrapsida... är det samma vovve?
Scrappa på!
Jag har stämplat och stämplat och lekt med mina nya leksaker så jag är alldeles svart om händerna!
Men roligt är det!
Poena
Var har du hittat "hundpapperna" ?
Jättefina!
*villhavillhavillha*
Härligt Poena!!
Hej alla!
Jag fyller snart år, och funderar på att önska mig något av månadspaketen från Papprika.
Är det nån som beställt sånt? Är det något att ha, eller är det bara skräp?
Vet ni om det finns månadspaket eller andra paket att beställa från andra svenska webbshopar?