Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Mumu:
Jag och andra har skrivit om bl a Papprikas månadspaket på scrapquick.se. Kika in där och läs vetja.
General discussions - decor unique´s kvartalspaket.
och
Shoppinglänkar - Startkit (står lite om Papprikas paket).
Har du fler funderingar så är det bara att fråga.
Är det papper man vill ha är Papprikas paket rätt så bra. Hade önskat lite matchande dekorationer, men man kan inte få allt.
Har använt första paketets papper jättemycket.
Det är lite chansning, de vet ju inte vilken smak just jag har.
Har hört av en kompis att hon gillade deras stora månadspaket medan det lilla månadspaketet varit lite "sämre" för henne alltså. Men det är bra saker de har i månadspaketen, inte skräp.
Men det är ju att chansa. Lycka till!
Så kan det ju var Sambima.
Har prenumererat på deras lilla paket och ser man på priset så pekar den på ett magrare innehåll.
Får kanske satsa på den stora nästa gång.
Visst såg du Mumu att en tjej var jättenöjd med sitt paket från clubscrap.com!? Kanske nåt?
Åh, vad bra! Det verkar ju vara många som är nöjda med Papprikas stora paket. Och jag ska genast kolla in Dreamcottage's paket!
Tack så mycket!
Har hittat kartongblad för 12x12 pärm.
Står inte att det är syrafritt men däremot att det är PH-neutralt, åldringsbeständigt och miljövänligt.
Vågar jag använda det?
pH Neutralt är samma som syrafritt! Så det är helt okej att använda!
Jaha så ph-neutralt och syrafritt är samma, det är bra att veta!
Kommer lite sent med mitt svar här, men men
sambima och bomull!
Pappret har jag köpt på lifetimemoments.com och det är av serien "Boxer Harley's Pals Pet collection"
shop.lifetimemoments.com/merchant.mvc&Category_Code=boxerpaper
Fastnade egentligen för pappret med hundben på och hade velat kombinera med det bruna randiga men de har varit "out of stock" ett bra tag nu
Sen är det garanterat inte samma vovve du sett på ngn yahoo-sida, sambima, men kanske någon släkting till honom
Tack för svaret Poena! Väntar på att Lifetime ska få in mer innan jag gör nästa beställning
Sambima