• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • bomull

Kan man skriva ut på vanlig skrivare eller måste man ha särskilt bläck?

• Lamilla

jag skriver ut mina bilder med vanligt black...jag kanske gor fel???? hjalp! tankte inte pa det. Och just det...nar man skriver text pa papper, kan man anvanda da vanligt black eller ngt sarskilt?? (kom pa att jag fragat om en och samma grej 2 ganger hahahah)

• Jozebelle

Jag har köpt massor av papper och ett stickersark med härliga strandmotiv. Köpt på Scrapbook lifestories. Nu längtar jag tills jag får hem dom!

Mvh Ann-Marie

• sagogryn

Vet någon om man (på nätet eller Uppsala/Stockholm) kan köpa snygga pärmar i A4 storlek som inte är så ruskigt dyra? Hittar bara en massa konstiga storlekar...

• sagogryn

...och så kom jag på en sak till Vet ni var man kan köpa en lamineringmaskin?

• garfield

Sagogryn
    LAmineringsmaskin finns på Claes Olsson tror jag...

• garfield

Lamilla:
    Om man vill att fotona ska hålla riktigt länge ska man använda det bläck och fotopapper som tillhör skrivaren...

• Lamilla

ok, men kan jag skriva ut text pa vellumpapper och anvanda skrivarens black eller ar det inte syrafritt???forvirrad

• Mumu

Det blev inga öljettgrejer för mig på stan idag. Men det blev annat! Jag hittade två hobbyshopar här i stan, som jag inte visste hade så mycket bra grejer! Det blev punchar, stämplar, dynor och embossingpulver!

Och så visade det sig att en av shoparna har korttillverkningskurs på måndag, så jag anmälde mig! Bra, eftersom jag snart ska skicka ut inbjudningar till min 30-årsfest! Någon som har några idéer på kort?

• garfield

JAg brukar använda det... Vanligt bläck alltså. Oftast kommer det ju inte i direkt kontakt med fotot...

Svar på tråden Scrapbooking2!