Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tack millface!!
Din Mio är ju alldeles underbart söt!!
Mumu:
De flesta plastfickor i sverige är pvc fria. Det ska stå PP på dem då är det Okej. MAn använder inte PVC längre eftersom det är klorbaserat. Men har du riktigt gamla plastfickor aå kan det vara PVC i dom..
Tack tack!
Tänk va biten man kan bli av en hobby....
Längtar redan till tisdag nästa vecka, då ska jag på andra gången i kursen... ( www.happyscrapping.se )
Evt så går jag dit redan i morgon för då har hon öppet mellan 10-18 så kan man sitta där och scrappa man får låna verktyg.
Hon tar hem saker själv från Canada så är det något ni saknar eller letar efter så hör av er till henne så brukar hon göra allt för att fixa fram det man behöver. Om man bor i närheten så kan man komma förbi lokalen i Sundbyberg efter överenskomelse......
Ska på mitt första maratonscrap det den 20 november!!!!
Uff det är stökigt i mitt scraprum. Det är så litet så jag blir tokig av att städa.
Har embossat hela morgonen och det ligger rött pulver överallt!
*dåligt humör idag....
En ny dubbelLO i mitt galleri finns att beskåda nu...*känner mej nöjd att jag äntligen fått något gjort*
Lämna gärna Ris och ros!
Har uppdaterat mitt galleri med nya kort som jag gjort till vänner.
La även upp en bazzill/chatterbox swap som jag höll i tidigare i höstas.
Där skulle vi bara använda bazzills cardstock och chatterbox mönstrade papper. Jag har gjort fotomattorna i båda grupper.
Välkomna in o kika!
Sambima
Oj vad mycket fint ni har tjejer!!!
Har läst igenom hela tråden och blivit jätte inspirerad!
Jag vill oxå börja scrappa
Så nu är det väl bara att börja shoppa en massa grejer och rota runt bland alla högar med foton som ligger och skräpar
Välkommen in i scrapträsket lill Loppan!
Sambima
Ännu en ny LO...i mitt bildgalleri...lite kass bild men...