• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • VeronicaMy

Tack för alla tips Nu ska här kikas runt hihi...

• Sussieb

Mamsen Mia
    Jag går på scrapping kurs hos Therese hon håller till i Sundbyberg så det är ju inte så långt ifrån dig.
    www.happyscrapping.se

• Solstrålen03

Hej!

Skulle vilja rekommendera www.hobbyateljen.se där man kan beställa från Gunilla som är jättetrevlig & rar! Alfabet, diecuts, blixtlåspåsar, cellofanpåsar, limpennor och (min)tags går att beställa därifrån. Portokostnad enligt Postens tabell. Varm rekommendation! ++++++++++

• jannice

hej

nu har lillan sovit ett tag och jag har hunnit beställa från Two Peas. Eller jag har lagt in en order rättare sagt. Totalt blev det 32,39 dollar, dvs ca 250 kronor...då ingick tull med 10.15 och sakerna jag beställde kostade 22.14...

Brukar tull kostnaderna överstigas mycket? Och när har ni som beställt från two peas fått era grejer? Funkar det bra?

• cia75

Jag vill scrappa mera men tiden räcker inte till *Buhuuuu*
    *klagar*

• garfield

Jannice:

Det brukar ta cirka en vecka innan man får grejorna från Two Peas. Fast man vet ju inte alltid med posten...

Det var shipping and handling du menade va (fraktkostnader) och inte tull? I så fall så ärd et den summan som stod när du beställde!

Vad kul! Vad har du beställt för något?

• bomull

Var kan man köpa en quickutz som inte är jättedyr?

Tycker att det skiljer väldigt mycket i pris mellan olika ställen.

• jannice

Garfield:

Mestadels papper faktiskt, någon fotohörna...men jag väntar med album etc tills jag vet att allt fungerar som det ska, vilket det bör göra :)
    Hittade en jättemysig serie, nu när jag har en liten bebis, med papper som passar perfekt !
    Tror jag iaf.... ;)

• Sussieb

Så nu är min första LO klar den finns på min sida. Titta gärna förbi och tala om vad ni tycker!
    Igår på kursen (www.happyscrapping.se) han jag börja på näsat Lo, och så köpte jag en skärmaskin så jag satt ända till 1 och fixade var så inspererad.....

Svar på tråden Scrapbooking2!