Scrapbooking2!
Välkommen in i scrapträsket lill Loppan!
Sambima
Välkommen in i scrapträsket lill Loppan!
Sambima
Olà Har alla somnat i denna tråd?
Sussieb! Visst är det storskillnad på att scanna? Jag vill också ha en scanner!
Msyiga LO:s
Hur har du gjort med "grönbete" titeln? Har du skrurit ut dem för hand från en mall?
Sambima
Lamilla,
tack för besöket.
Öljetter är Eyelets på engelska. Sen finns eyelets som har ett "täckande skal" över sig som kallas SNAPS, ursnygga är dem!
Sambima
Kaki
Ang. paketet från Panduro
För dem pengarna skulle jag köpa mönstrade papper och dekor från Papprika. Bra och "billig" bakgrundspapper säljer Ylva på Dekor Unique. Sen bra sacks (mitt eks funkar inte), limpenna och klisterlappar.
Jag tycker att du kommer få bättre material än den som Panduro har i sitt paket.
Sambima
ÖRESCRAP!!!
Måste bara få berätta! Jag är sååå stolt att allt gick vägen!
Nu har jag vilat lite från gårdagens scrapfrenzi!
Örescrap blev en riktig succe och vi var 33 stycken deltagare där som alla satt från 11:00 till 22:00 och scrappade!
Det var så otroligt kul att träffa scrapparna IRL, titta i varandras album, sitta och scrappa tillsammans.
Det kom FEM scrapbooking affärer!!! Dreamcottage, minelle.se, papper och sånt, HB Svensk scrapping och Scrapbook etc. Så vi 33 deltagare är alla panka nu!
Jag handlade för över 1000kr... min budget var 700... aj, aj i plånboken.
Affärerna sponsrade med underbara priser så alla deltog i tävlingarna och det var sååå fina saker som skapades igår!
Nästa träff kommer jag att anordna i April, så håll utkik om ni vill va med. Det verkar som om 33 platser redan är bokade! Men jag kommer att hålla 50st platser öppna nästa gång!
/Sambima
Hörrni!
Om ni vill ha info om Örescrap till nästa träff så mejla till
orescrap@hotmail.com
så sparar jag era adresser och skickar till er när det blir dags för nästa omgång!
Sambima
Hannie!
Helt ok! Jag har just postat ett "brev" till Scraproom så de kan läsa!
Sambima
Mesh är självhäftande. Iaf dem som jag har använt. Dock måste de förvaras i påsar, lufttätt för att inte torka ut!
Sambima