Scrapbooking2!
Kaki
Man köper olika dies som man stoppar in QK-apparaten och så trycker man ner handtaget och får ut de figurer man vill ha!
Kaki
Man köper olika dies som man stoppar in QK-apparaten och så trycker man ner handtaget och får ut de figurer man vill ha!
Kaki
Jag köpte fr www.doctorscrapbook.com
det kostade mig i augusit 450 för verktyget, så köpte jag fyra dies och så porto på 18 dollar.Så sammanlagt ca. 670kr.
MYCKET billigt med tanke på att billigaste QK:n i Sverige är fr dreamcottage och kostar 650 för abra verktyget... sen är frakten inom sverige OTROLIGT dyrt.
Hörrni, kolla in denna tjejs PPs!
Paperpiercing kallas det när man sätter ihop sånna här saker. Man ritar alltså inte på det viset uta klipper o klistrar ihop olika biotar till .... dessa mästerverk! De är så fina, har fått ett badbarn av henne som jag ska använda till en dopbok som min vännina ska få.
Jag hoppas att det inte ses som reklam?
www.tradera.com/category/auctionlist.asp
Jannice: var det inkl. frakt?
Roligt Joanna! Det kommer att bli som julafton för dig när paketet kommer!
Å så kommer du gå runt med ett flin hela vägen fr posten när du hömtat ut paketet.
Sambima
Joanna, jag har beställt fr lifetime många, många gånger och det har alltid gått bra och snabba är dem också
Istället för skalpell - rullkniv - skär säkrare.
Fast jag använder skärmaskin, de kostar iofs 300kr.... men väl värt pengarna tycker jag. Men det är en smakfråga vad man tycker.
Kaki - papper går alltid åt
så det är ju väldigt bra investeringar.
Sambima
Lamilla,
"kopierat" = CASE Copy And Steal Everything
Jag gillar iden jätte mkt, kommer att CASE:a din!
Cia 75
7 Gypsies har lite vintage stil på papprena... har andra märken, ska rota i min mappvagn.
Mina barndoms LO:s gör jag på engelska därför att mitt modersmål är engelska och jag kom till sverige som tio-åring. Vissa LO:s med min familje görs på engelska.
De flesta andra på svenska.