Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Lindisen1: Jag tycker oxå att det tar tid, men samtidigt vill jag inte ha några kort som ligger i en låda resten av mitt liv bara för att jag 2 veckor efter mitt bröllop bara ville ha de perfekta korten i min scrap book.
Så spännnade att se era bröllopsalbum!
*vill också scrappa bröllopsbilder
Sambima! Du får sälla dig till gänget!
Hoppas bara att jag kommer vara nöjd med albumet sen, jag har ju aldrig scrappat förut. Men sista sidan idag är jag vekligen nöjd med...
bambigirl... det dröjer nog länge till klockorna klämtar för mina bröllopsalbum! Jag får njuta av era istället!
Har ändå en massa tema album i tankarna så det räcker.
Att göra album om annat än bröllop är något som ska bli så kul att prova.
Jag väntar fortfarande på mitt paket från amerika med alla papper... Men jag har hittat lite papper här i stan, vilket är tur, för kt längre till har jag inte kunnat vänta
Varnining!
Åh måste bara varna... vet att jag o andra sagt att papper är tullfritt! Det är det inte! Priser över 25 euro tullas dem med!
Som är värda mer än 25 eller som ihop med porto är mer än 25? *nervös*
Åsa: Vad är det för något? *nyfiken*
Sambima, åhåå, så det är billigare att beställa från USA? JIPPI!! Trots tull osv? 25 euro kommer man ju lätt upp i
Guu vad kul...
God natt allihopa! Imorgon (idag) spöar vi Tyskland i hocky!!!
FASt jag kan lugna er med att jag aldrig blivit tullad.... Jag brukar beställa för ca 400-500 kronor (utan frakt) och har beställt massvis med gånger! Så har man tur så...
De flesta scrappingbutiker brukar dessutom skriva ner värdet så att man ska slippa tullen... Så förhoppninsvis har man tur!
Jag har tjänat på att beställa från USA trots tull. Har iofs bara betalat tull en gång men jag sparade 500kr iaf! (Då köpte jag en Quickutz)
När jag beställer papper brukar det bli för ca. 250-300 exklusiv porto.
Go for it!