• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • sambima

Nu ska vi örebroare ha ännu en liten miniträff på 5+ personer!
    Hi, hi... vill bara skryta lite!

• Åsa

Aihnoa: Man använder pergament och med hjälp av små instrument trycker man fram mönster. Antingen är de i naturlig färg (vitt) med mönstren som enda dekoraton eller så är de målade också (de målade kan vara grymt sötsliskiga ). Det går att göra gratulationskort och allt möjligt. Namnet till trots har jag förstått att det egentligen är större i Latinamerika än i Spanien. Vet att de har haft cirklar i det i Stockholm.
    www.editorialduve.com/revistas/revista.php
    www.editorialduve.com/revistas/revista.php&vol=4

• SC o EP

En fråga från en som nyligem börjat ,ed scrapbooking:

Ni pratar om fonter...vad är det??

• garfield

Fonter är teckensnitt fast på engelska Man kan hitta alla möjliga roliga på internet som man sedan kan använda när man skriver texter...

• millface

Jippi!!!

Jag har hittat en bekants bekant som kan ta emot min beställning i USA och sedan skicka den hit till Sverige

Har beställt för ca 500 och får JÄTTEMYCKET för pengarna!!!

Ska börja scrappa vårt bröllopsalbum tänkte jag.

• Carrie

Hej..

Är det aldrig några träffar nära Karlstad.. Vill oxå på scrappingträff.. :P

• bambigirl

milface: Jag beställde ifrån lifetime moments i USA och på deras hemsida stod det att genom dem fick man det porto som det verkligen kostade. Då kan det ju ite göra nån skillnad, eller kan det? Min syster bor i NY så om det blir skillnad skulle ju hon kunna hjälpa mig.

• sambima

Carrie, gå med i yahoo listorna för scrapbooking, har listat dem i min presentation. Där finns det säkert folk!

• garfield

Skoj Millface! Då får vi snart se sidor från dig också!?!

• jannice

Ska till Papprika på fredag på en liten "kurs" *ser fram emot det*
    Har framkallat lite kopior till dess s åjag inte behöver ha ångest att jag klipper i korten :)

Svar på tråden Scrapbooking2!