Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Millface: Är du med i yahoogrupperna? Det finns massor med scrappare nedåt landet!
I Helsingborg finns en STOR nyöppnad affär:
www.scraproom.se
Vart är det billigast att beställa papper ifrån i sverige?
Sambima:
Tusen tack för den adressen!!!
Den kände jag inte till innan faktiskt.
Dom har ju hur mycket snyggt som helst!!!
*överlycklig*
Ska gå med i en yahoo-grupp bums.
Någon som har förslag?
groups.yahoo.com/group/swescrap
groups.yahoo.com/group/scrappaenkelt
groups.yahoo.com/group/scrapoholic_Sverige
Många medlemmar o jag vet att ni scrappare "där nere" träffas regelbundet
Var inne och kollade länken www.scraproom.se. Fanns en hel del snyggt!
Jag, som är nybörjare, undrar vilka affärer man kan beställa ifrån. Någon som är bra?
Har kollat massa länkar, men tycker det verkar skumt att betala i FÖRVÄG. Hmmmm. Tänk om det kommer bort på posten då...?
Såg att Papprika hade så man kunde beställa med postförskott. Nån som handlat därifrån..?
Har gjort klart min första LO nu! Men har ingen digitalkamera, så bilden kommer i mitt galleri snart. När jag lånat en kamera....
Millface: Jättefin LO. Som dina tidigare, de är jättefina
Syster Anna:
Jag har beställt från Papprika och det har funkat bara bra.
Beställde ett 3-månaders paket som kommer i slutet av varje månad så jag vet inte riktigt hur snabb leveranstiden är när man beställer ur övriga sortimentet. Tror dock inte att det ska ta särskilt lång tid.
De paketerar papprena ordentligt mellan tjock kartong så man behöver inte oroa sig för skadade hörn.
Tycker att de flesta Svenska Scrapbutikerna verkar seriösa så nog vågar i alla fall jag betala i förväg. Sen kan det givetvis hända saker i posthanteringen, men tror verkligen inte att det är vanligt.
Jag har handlat från scrappamera.se, papprika.se, och scrapbooklifestories.nu.
Den sistnämnda har jättefint papperssortiment tycker jag.
Lycka till med dina beställningar!
// Hanna
Finns det någon butik i Stockholm? Visst är väl Papprika här, men finns det fler?
Lindisen:
www.d-u.nu
Syster Anna
De svenska scrapbooking affärerna som skrivit hittills på listan är alla seriösa och det är inga problem med förskottsbetalning. Jag föredrar faktiskt det sättet eftersom det blir billigare och snabbare.
Sambima: vart ligger den?