Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
He, he... Lindisen, jag är så dålig på beskrivningar och lokalsinne så jag vet inte. Men jag tog tunnelbana och sen en buss.... och det tog kanske 25 min sammanlagt fr centralen
.... om det hjälper dig alls?
Gå in på hemsidan så tror jag det ska finnas adress till "butiken".
Vad bra! Nu törs jag kanske handla med förskottbetalning när jag vet att andra gjort det
Tack!!!
Jag har handlat mot förskottsbetalning hos Papprika, Dreamcottage, Decor-Unique och Scrapbook Lifestories. Har funkat jättebra!
ingen av er som haft några som helst problem med de svenska siterna???
jag har haft det med en (och flera andra med mej) - men när vi diskuterade det på BT så blev det ett jäkla liv....
Johanna, vilken menar du då? Jag har en aning för vi har haft strul med en o disk. på yahoogrupperna...
det stället som har två namn ;)
om du förstår vad jag menar.... väntade flera månader på restade grejer - beställde där för att få grejerna snabbt.... kändes lite ironiskt
Johanna, Jag vet vilken affär. Har själv aldrig beställt därifrån just för att de fått mkt kritik. Tydligen så har de skärpt till sig nu, men vissa får fortfarande restade saker.
De kommer till scrapträffen i Örebro och det ska bli kul o handla vissa saker fr dem då - det har ju ett stort sortiment - för då vet jag att jag får sakerna bums. Annars skulle jag inte beställa.
Ny här och undrar över scrapträff i Örebro, när var och hur?
Hej o välkommen Höst!
Scrapträffen heter Örescrap och kommer att vara en återkommande träff i Örebro två ggr/år.
Denna gång är det fullt men man kan komma och shoppa - det kommer nämligen fyra scrapbooking affärer och ska sälja saker där också! Så om du e i närheten så kan du komma o shoppa o titta in o mingla med 30 andra scrappare!
Sambima
Nu har jag lite frågor här, för jag har lite planer på att beställa från Lifetimemoments.com som jag hoppas ni kan hjälpa mig med
1. Tar det lång tid för saker som är "out of stock" att komma in? Satte mig på en väntelista för en ca 2 veckor sen men det har inte hänt något
2. Såg att det fanns fina "frames" på t ex KI-memories papper, men hur stora är ramarna (lite dåligt med info på sidan tycker jag)? Tror ni att de är så stora att ett vanligt foto får plats inuti ramen på ex dessa shop.lifetimemoments.com/merchant.mvc&Product_Code=KI.D.549&Category_Code=kimygirl
3. Någon som har beställt därifrån som kan ge ett exempel på vad frakten blev? För en 20-30 papper?
4. Är standardstorleken 12*12 om det inte står något annat? (På patterned paper)
5. Sedan undrar jag vad "klistermärken" (el likn dekorationer som man kan klippa ut eller klistra fast) heter på engelska? Tyckte det var lite dåligt med sådana på sidan eller är det bara jag som inte hittar dem?