• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

Sagogryn:

Kom till forumet Scrapquick.se. Där står det om startkit, pärmar och annat material som behövs till scrapbooking.

Kan ändå här svara att scrappar du i A4-formatet kan du använda vnliga pärmar och PVC-fria plastfickor. Praktiskt!

• sagogryn

Tack jag kikar in där med en gång Jag har så mycket bilder av sonen,så jag vill göra ngt fint av dom....

• Hannie

Under rubrikerna Tips & Trix och Shoppinglänkar finns bra-att-veta-saker.

• Hannie

Gör så. Och glöm inte, fråga på så mycket du vill, INGA frågor är dumma eller uttjatade. Det finns så mycket att lära sig inom området, känns som att man aldrig blir fullärd.

• cia75

milface:
    Jag har använt Photoshop... vill du ha en detaljerad beskrivning så säg till så kan jag förklara närmare... Den är inte så avancerad

• sagogryn

Då kommer en "dum" fråga här, vad ska man göra med öljetterna?

• cia75

sagogryn:
    Det finns inga dumma frågor!!
    Kolla på scrapquick.se under tips och trix. Där står det vad man behöver för att sätta fast öljetter.
    Vill du se hur man kan använda öljetter i en LO så finns det en i mitt galleri där jag använt mig av öljetter.

• bambigirl

OT: Jag är sjuk idag *gnäll* Började igår och sen har det gått jättefort. Känns som om hela mitt huvud är en snorboll... Och det enda som går på tv är ricki lake och jag kan inte scrappa heller för den lådan är nedpacka och jag är för trött...

Ok, det är melrose place på tv nu oxå... Usch, jag hatar att vara sjuk

• garfield

Öljetter använder man som prydnad på sidan som man gör. Man kan tex fästa vellum (tunnt papper) med öljetter eller sätta dem som dekorationer på olika sätt!

Svar på tråden Scrapbooking2!