• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • cattis

Jösses, här har man varit borta tre dagar och då har ni fått ihop nio sidor med inlägg! Sitter och funderar på en ny LO just nu, men det är inte lika kul när man inte har papperna i handen utan bara i fantasin...

• Flamman

måste bara skryta lite för min mor är så underbar!

Jag ska få making memories deluxe tool kit i julklapp från henne!
    ska bli sååååååååå härligt då kan jag äntligen leka med öljätter
    och göra massa saker på enklare sätt!

bara tvungen att skryta lite mitt i natten!

kram

• bambigirl

Flamman: *avundsjuk* Ska nog ge mina släktingar en lista med internetadresser som de kan beställa min julklappar ifrån... Då kan de ju alla beställa tillsammans och komma undan med jättebillig frakt!

• sambima

Flamman!
    Grattis!
    Jag har deras gamla toolkit och jag älskar den! Har "nämt" för de mina att deluxen vore ultimat att få... får se vad de tycker omden saken.

Sambima

• lillaskrutt

Hmmmm....har ju aldrig köpt omonterade stämplar förut.
    Jag skall sätta de på dubbelhäftande tejp på träklossar...
    Men, när man klipper stämplarna, skall då även tejpen klippas likandant, eller kan den vara över ett större område än själva stämpeln?

Hur har ni gjort?

/Lillaskrutt

• ÄngelBängel

Lilla skrutt: Det är bra att klippa tejpen likadan som stämpeln. Man kan nog bli galen över att saker fastnar under stämpeln

Jag använder Halos eller EZmount och de har ju också ett lager med fluff mellan stämpelgummit och klossen. Även om det är lite svikt i själva gummit i stämpeln är det bra att ha lite extra mjukt mellan som tar ut ev. ojämnheter i underlaget. Exprimentera på!

• lillaskrutt

ÄngelBängel,

måste bara dubbelkolla med dig, klipper du stämpeln och tejpen var för sig, eller klistar du fast stämpeln och klipper sedan, undrar mest om det inte blir för tjockt att klippa så?

*kliar mig i huvudet*

• Lindisen1

Flamman - nu blir jag nyfis! Har du någon adress så man kan gå in och kika på vad det där deluxe paketet innehåller?

Svar på tråden Scrapbooking2!