Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Jippiie!! Igår fick jag äntligen mina papper från lifetimemoments
Superfina var dem, även om vissa färger skilde sig lite åt från deras hemsida
grattis poena! är så kul att få nya scrapsaker =)
Flamman... PÅ någfon lista/forum vet jag att jag läst om en isländsk tjej som bor i sverige som frågat om vilket språk man ska använda på layouterna... Hmmm... Det kasnke var någon annan då, eller ett annat forum... Klurar vidare...
Kul Poena! Då kanske du vill komma på vår lilla scrapträff i slutet av oktober då
garfield: nope det var nog jag! men det var på love_2_scrapbook, mysbebbarscrap eller scrapoholic_sverige som du såg det =)
har vart väldigt förvirrad om hur jag ska göra med språk då jag lever ett flerspråkigt liv! men jag tror att jag har bestämt mig hur jag gör=)
garfield
Hihi ja det passade ju onekligen in med att mina scrapsaker nu kom
Ska tänka över det och kolla min kalender!
Hej!
Jag är ny på scrapping och ska köpa mitt första album, vill ha det i 30*30 cm. Vad är ett rimligt pris på ett sådant album, och vart kan man köpa ett till bra pris??
Jag har varit på introduktionskurs på Scraproom i Hbg, så där vet jag att det finns, men jag tänkte om det finns någon bra och billig webshop där man kan beställa.
Tack!!
//Sara
Väntar med spänning på sakerna jag beställde från USA. De borde komma den här veckan...om de inte har fastat i tullen!!
Vi får väl se...
SC o EP
Var beställde du ifrån??
Jag fick mina punchisar från tradera idag! Såååå fina! *nöjd*