• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Poena

Jippiie!! Igår fick jag äntligen mina papper från lifetimemoments Superfina var dem, även om vissa färger skilde sig lite åt från deras hemsida

• Flamman

grattis poena! är så kul att få nya scrapsaker =)

• garfield

Flamman... PÅ någfon lista/forum vet jag att jag läst om en isländsk tjej som bor i sverige som frågat om vilket språk man ska använda på layouterna... Hmmm... Det kasnke var någon annan då, eller ett annat forum... Klurar vidare...

• garfield

Kul Poena! Då kanske du vill komma på vår lilla scrapträff i slutet av oktober då

• Flamman

garfield: nope det var nog jag! men det var på love_2_scrapbook, mysbebbarscrap eller scrapoholic_sverige som du såg det =)

har vart väldigt förvirrad om hur jag ska göra med språk då jag lever ett flerspråkigt liv! men jag tror att jag har bestämt mig hur jag gör=)

• Poena

garfield

Hihi ja det passade ju onekligen in med att mina scrapsaker nu kom Ska tänka över det och kolla min kalender!

• AprilKotten

Hej!
    Jag är ny på scrapping och ska köpa mitt första album, vill ha det i 30*30 cm. Vad är ett rimligt pris på ett sådant album, och vart kan man köpa ett till bra pris??

Jag har varit på introduktionskurs på Scraproom i Hbg, så där vet jag att det finns, men jag tänkte om det finns någon bra och billig webshop där man kan beställa.

Tack!!

//Sara

• SC o EP

Väntar med spänning på sakerna jag beställde från USA. De borde komma den här veckan...om de inte har fastat i tullen!!

Vi får väl se...

Svar på tråden Scrapbooking2!