Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Oj, jag hade inte skrivit klart. Jag vart också nyfiken och sökte på nätet... Bläddra ner lite på sidan så finns de med. Jag tror det är det iallafall
Jiiipppiiiiiiiii!
Idag kom mitt paket från Addicted to Scrapbooking! Jag har tillverkat lite kort o stökat till fast jag lovat mig själv o städa. Men jag har inte haft sån skapar lust på länge länge, det gäller att passa på!
Jag fick:
- MM's Alphabet Foamstamps - Philadelphia (Making Memories)
- Barn skumstämplar till mitt gudbarn Simon, så att vi kan skapa tillsammans - olika djurformer
- Clear by Design Acryl klossar en bild: cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=3124&item=8138667038&rd=1
att använda till dessa:
- Perfectly Clear Stamps from Stampendous : Alfabetet "Storybook"
tyvärr ingen bild, men det är så söta bokstäver!
Å dessa har jag köpt på Ebay att använda till mina klossar också:
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=3124&item=8138415852&rd=1
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=3124&item=8138890903&rd=1
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=3124&item=8138147376&rd=1ViewItem&category=3124&item=8138890896&rd=1
Hejsan !!
Nu måste jag be om lite råd ... sitter här med mina fina papper och lite andra saker som jag har införskaffat för att börja scrappa.
Hade tänkt att ha lite rivna kanter på en Lo som många har, har jag sett när jag snokat runt för att få inspiration och ideer ... bara river ni eller ska man fukta pappret lite eller finns det något fantastiskt verktyg som man ska ha?
Jag river bara....
Zebra: jag tar en tops och doppar i lite vatten och stryker rakt över där jag vill riva, det blir snyggt och jämt rivet och man kan ju busa till rivningen hur man vill.
/Morfen
Tack Cia75!
Tack för hjälpen !!
Alla scrappare!
Nästa månad är det Fars Dag.
Är det någon som har tänkt scrappa en fin sida och sen lägga in den i en djup ram?
Hade varit fint tycker jag...
Jag funderar för fullt över vad min far ska få. Han älskar när jag gör saker till honom å inte bara köper saker.
millface!! Det låter som en underbar idé!! Jag tror att det kan bli jättefint att göra så.
Själv har jag ingen far men jag tänkte att jag och sonen kanske skulle knåpa ihop något till mannen. Colin äääälskar att pyssla!!