• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • jojja

Haha... Om en säger så... Sanningen är den att vi inte hade nån lust att gå öht. Jag är gravid, klarar inte av att köra sent (trefikfara!!), har ingen barnvakt till dottern, sambon får inte dricka eftersom han måste köra osv.. Dessutom har jag _lite_ svårt för apfulla människor just nu..

Men men.

Måste bara berätta att jag drömde om Johanna och Dennis inatt! Illa illa!

Har dessutom börjat få lite taskiga vibbar av Johnny. Tyckte han var dryg igår på tävlingen. Och såg ni Dan när han tog tag i Johanna? Snacka om att _han_ vill bestämma!
    Desto roligare att det var han som misslyckades

*kram* på er, om en säger..

• aneeka

Fredagar är hemska; ingen Robinson... Det blir till att hålla ut till imorgon. Fike vet ju om att han ligger pyrt till, och även Dennis och Johanna. Jag gillar inte pakter, men eftersom det är krisläge så borde dom gå ihop och rösta ut Dan eller Jonny. Hoppas, hoppas... Det blir nog Jonny i så fall, för annars har inte Fike nå´n att byta snäckor med längre, juh...

• mejram

men varför sa de "i morgon" när de visade snuttar ur nästa program igår?? Har jag missat något eller är det robinson i kväll i stället för i morgon??

• aneeka

Nix, ingen Robinson idag. Samma dag, samma tid, samma kanal...

• Rödöga

Heja Johanna! Heja Johanna!
    Men man ska inte underskatta Johnny, han kanske kan tänka sig att rösta ut Fike...

• Pyris

Hörde av en vän idag att hon läst att Johanna o Dennis är ett par idag...Stämmer det???

• piffan

Johanna e klockren....Hoppas hon vinner eller iallafall e kvar bland dom sista...
    Dan retar gallfeber på mig,Jerry o micke e bara för mycket...*ryser*

Näää,Hejja Johanna

• hobnob

Usch, jag gillar verkligen inte Fike heller. Han har tagit på sig en roll som någon som är sååå omtänksam, präktig och mjuk. Det känns bara så fejkat (Fike:at !! ).

• badprinsessan

Eftersom min sambo inte ser Robinson spelar jag in och tittar efter frukosten dagen därpå i stället. Det är härligt att efteråt kunna logga in och läsa vad ni andra skriver. Jag hoppas att Dennis, Johanna och Fike går i hop och röstar ut Dan. Alla dom tre är ju rädda att åka ut och om dom då går samman denna gång sitter dom ju säkra alla tre...
    men så blir det väl inte antar jag.

Såg förresten Shante här i Norrköping på ett cafe i går. Hon jobbar tydligen där. Vet inte om hon jobbar där på riktigt eller om hon är inhyrd för PR. Hon hade LAG-X T-Shirten på sig och satt och vek servetter - verkade inte ha så jättekul...

Svar på tråden Expedition Robinson 2004