Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
EN till ska hamna i lugnet...ska vi slå vad om att Dan kommer slingra sig in i det sista.....HOPPAS DAN hamnar där och blir grillad s-tan...Fast det är ännu roligare om han blir sååååå utröstad på lördag=)
Ja fattar inte heller varför Micke sitter och säger att Johnny och Johanna kommer få ta emot de omvända komplimangerna! Vadå Johanna? Alltså Micke är bara totalt barnslig. Man märker att han är emot alla som en gång hört till lag syd. Det är allt det beror på helt enkelt för Johanna har aldrig varit eller betett sig illa mot honom. Jag kan inte tåla såna personer som Micke och Jerry. Inte heller såna som Dan!!
det är som Johanna sa idag, att Micke borde sluta tänka så mycket på pengarna...
Nån sover hur långt dete kvar nu? alltså hur många avsnitt?
Var inne på hemsidan...och där stod det 66 dar på ön ska de klara...så det kan inte var så långt kvar...hittade inget när finalen ska vara
Det som händer i kväll r ett spontant ö-råd på båten..och den som blir utröstad ska till Lugnet....
Jag har också lessnat totalt på Micke!
Varför ska han vara elak mot Johanna? Hon har väl inte gjort nåt? Tycker att Micke, Jerry, Fike, Johnny och framför allt DAN har gjort sitt på expeditionen... Får väl se vem som får komma till Lugnet ikväll. Dan kommer nog slingra sig eller så tar han chansen eftersom han kanske fattar att det är där Johnny är...
Spännande!
Tror Dan kommer gå över till Lugnet frivilligt, fattar nog att det är där hans snäckpolare Johny är
Jisses vilket lag det kommer bli. Jerry, Micke, Rasmus, Johny, Johanna och Dan. STACKARS Johanna och Rasmus säger jag bara. Intriger till höger o vänster i det laget. Fike lär inte ha det så lätt i det andra laget sen heller med enbart gamla medlemmar från lag X *S*
Vet inte vem jag stör mig mest på Jerry, eller Dan som offrat sig SÅÅÅÅÅÅ mycket för sitt lag.
(ironi ifall nån missa det
)
Finns det nån rättvisa så vinner Johanna
Ja, jag hejar också på Johanna! Hon verkar vara den som varit sig själv hela tiden och inte kört med nåt fulspel.
Rasmus verkar också ganska okej. Har inte riktigt greppat Milla och Shante än...
Men Göran verkar vara lite skum tycker jag...
Men Achanta...Klart Dan har offrat sig..du har väl sett hans jättesår på benen...han har ju hittat fisk o gjort sånt som absolut ingen anna skulle ha klarat av...*ironi*
Usch..jag klarar inte av den människan....Måtte han åka ut snart
piffan... ja just det. Och det var ju inte precis som han sprang runt i vattnet o lekte McGuyver för att han tyckte det var skoj
O alla de andra i laget verkligen tvingade honom att springa runt i havet o jaga haj.
Stackars lilla missförstådda Dan. Riskerade ju att åka hem på grund av det.
Jag hoppas INTE att Dan kommer till Lugnet, det är väl bättre att han stannar hos X:arna å blir utröstad lite snabbt. Undrar vilken ö han hamnar på då...?
Håller med alla om att Micke och Jerry är fruktansvärda människor! Ingen av dom får vinna!! Man sitter bara inte och säger att man vill döda någon! HEJA JOHANNA!!!!