• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Naty

Var nyss inne på robinsson chatten o då var ju Dennis där o så skrev han "Det var den sist frågan jag tog emot för ikväll, tack så mycket allihopa, hoppas ni röstar på mej sen".

Hmm vad menar han med det? han har ju åkt ut, o det är väl bara de som kommer till finalen som man kan rösta på, eller??
    Har jag missat nåt eller är det nån överasking i slutet?

• Roisin Dubh

Naty, han menade inte popularitetsomröstningen då? Därär väl även de utröstade med?

• 78an

Jag hoppas verkligen att Johanna klarar sig kvar hela tiden! Heja Johanna!
    I lag X tycker jag nog bäst om Rasmus... Får se vad det är för spännande han ska iväg på till veckan!

Men snälla... Ut med Dan så fort som möjligt!

• Missisola

Verkar som alla här delar uppfattning och tycke om Dan...Undrar om han sitter och skäms nu hemma i stugan....
    Ja de skulle ju eldat på DANs snöre, men grejen var ju att de tyvärr hade kommit överens om att elda på Fikes alla...och Dan sa ju att de var "fula" som gick på Johannas...PUCKONA!!!! Jag tycker minsann att Johnny är den fulaste räven....Dan är bara en liten fjärt! Grejen är att den dan det blir sammanslagning så tror jag/hoppas jag att den enda lag X tar under sina vingar är Johannan - för henne har de nog respekt över, men Dan och Johnny går väl under beteckningen "Gubbarna"
    Och Fike då??? Fattar han INGET - han är verkligen mes...De sparar ju bara han .... de har inget till övers för han !!!

*grrrr*

Jag hoppas sammanslagningen blir i veckan så Dan kan få lite motgångar!

Och Dennis kommer INTE få åka till lugnet...han blev ju utröstad..Däremot den som förlorar nästa duell kommer dit...
    De får skynda sig med den för snart har pojkarna eldat upp sig själv där...höga på Rom...

• Mirris

Jag läste i nån tidning att på slutet, när dom är 4 kvar.. så har dom gått ihop och bestämt att dom ska dela på vinsten!! Stod att det var pinsamt tydligt då vissa deltagare la sig i tävlingar.
    Undrar vilka 4... Rasmus, Göran, Millan o Shante kanske!?!?

• Rödöga

Hoppas det blir så att nån måste åka hem så får Dennis komma tillbaka, skulle vara kul att se Dans min! Men verken Dan, Johnny, Fike, Micke, Jerry eller Göran kommer ju att vinna folkets röst i slutfinalen!

• 78an

Jag saknar redan Dennis... Tyckte att han verkade vara helt reko och en värdig vinnare. Men nu får man väl hålla tummarna för Johanna. Måtte det bli en sammanslagning snart, annars åker hon väl i nästa ö-råd...
    Tror inte att Dan och Johnny blir så gamla när det blir sammanslagning. Hoppas jag ialla fall... Tycker inte om dem, och inte Fike heller...
    Usch!

• piffan

Tycker Johnny egentligen borde tänka sig lite för hur han uppför sig...han är ju en affärsman,skulle jga välja med att göra affärer med honom o nån annan så hade valet inte varit så svårt...
    Han får nog tänka sig lite för...
    Kan undra lite vad han gör med på Robinsson,han e ju redan miljonär.
    Kanske reklam för företaget...tycker dock att den reklamen skulle man kunna vara utan.

Svar på tråden Expedition Robinson 2004