Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jag fullständig hatar Jerry. Vilken jäkla idiot...vem fan tror han att han är?
Naty: jodå...han ville döda fike...rena nazismstämningen hos de 2. Läskigt att se hur en liten isolerad grupp kan rycka med i sina ideer på bara några veckor. det gick ju jättefort innan de var likadana i början i lag nord.
Ska rasmus också bli en idiot som dom nu eller??!! Synd i så fall...
Det var inte första gången Jerry sa att han ville döda Fike...det har han tyvärr som ett mantra...
Ska bli skoj att se när Johnny kommer paddlandes in*hehe* Synd att Dan inte hitta kanoten....Fast han skulle inte våga tror jag....
Micke var lite lack på Jerry i går...tyckte att man inte MÅSTE prata 24 timmar om dygnet....
Hejja Johanna i duellen!
Usch va trött jag är på Dan och tjatet om han har offrat sig så mycket! Han är så feg och vågar inte ta en duell. Å detta tjat om hans förbannade ben!!!
Är sååå less på karln, och jag hoppas verkligen att han åker snart!
Men HEJA JOHANNA ikväll på duellen!!!
Jag hoppas verkligen att hon vinner över Carro. Måste dela på X lite ytterligare, även om Rasmus försvann igår. Det var förresten en oväntad vändning på det hela!!!
mm om carro förlorar i dullen så kommer nog hon åka till Lugnet o då kommer de bli 5 st där, o så blir det 5st när robinsson laget o lag x slås ihop. Jag undrar va som händer här näst? kommer du tävla mot varann igen?
Spännande.. :)
Det var ett klockrent klipp på Dan igår ang. hans jäkla ben och att han minsann har offret sig...om en säger =) Både jag å sambon skrek högt igår då dessa ben kom på tal än en gång*stor suck*.Hoppas karln åker ut snart!! Mycket spännande vändning igår.
Heja Johanna!
hejar oxå på johanna
å så otroligt trött på Dan å hans förbannde offringar han har gjord å att han riskera åka ut pga bena.
skönt att Dan å Jonny blir splittrade
snuttisen: räknade...det var SJU st nästan identiska inslag om hans ben som de klippt ihop..."om man säger så" Den mannen driver en verkligen till vansinne!!!
Vad har Johanna gjort för att ta del av Mickes hårda ord??? Retar mig nåt otroligt på honom...