• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • badprinsessan

Jag tror att det kommer att bli nån slags tävling framöver mellan X, Robinson och dom på Lugnet. Så fort dom är lika många på alla 3 platserna så tror jag att det kommer att bli nån slags tävlig för att bestämma vilket lag som hamnar i final. Eller - jag vet inte, allt är så komplicerat i år nya dimensioner i tävlingen hela tiden. Men det är bra - den bästa omgången. Robban är Kung och hejja Johanna!!!!!

• Naty

alltså jag står inte ut längre, vilket j*vla tjat om Dan o hans stackars ben... blääääääääääääää åh hem nån gång!!!!!!!!

• Naty

jaha viket konstigt inlägg det blev..
    skrev att jag är så trött på Dan o hans tjat om hans stackars ben... Usch.. hoppas han åker ut snart

• sisley

Jag har inte sett ett enda avsnitt men ett antal trailers för Robinson så jag vet åtmisntone lite om personerna. Nu undrar jag om det inte är ngn mer än jag som reagerat över en av killarnas röst? Jag stör mig så mycket på hur han pratar för han pratar inte med magen utan långt upp i halsen...

Känner mig helt hemsk som kan störa mig på sådant men jag blir galen så fort jag hör den där pipiga stämman.

• sisley

Naty:

ja, det kanske är så han heter. Är han okej i övrigt?

• Börnen

OJ...vilken vändning allt tog i dag...ska bli riktigt roligt att se veckans program...det behövdes lite omrörning i grytan. Är SÅ less på Dan och nu försvann ju ena halvan av Bill&Bull...skönt att de särades!

• Princess Leia

Fy fan vad less jag är på Jerry.... Jävla svin. Så nu har jag fått det sagt (igen). / Fia

• Sötnos

Jag trodde att Micke var lite hes eller förkyld i början..men det är tydligen sådär han låter...Låter som om det är väldigt jobbigt att få fram ljud när han pratar...Annars trodde jag att han var snäll o trevlig förut, men efter att han började umgås med Jerry mer o mer, så märkte jag att han inte är så snäll...sen tror han att han är bäst på allt o starkast av alla typ...

• Naty

mm var det nån mer som såg idag när jeryy höll på o säga att han HATAR Fike? Han sa.. jag ha... o så stannade han o så han väl nåt i stil me att han vill döda honom eller nåt va? eller var det bara jag som hörde fel?
    vilka värdiga vinnare de är.. super o har sej...

Svar på tråden Expedition Robinson 2004