• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • piffan

usch..det e kräkvarning på Dan....Fegt litet kräk e vad han är...inga fast o starka,egna åsikter...Robban sänkte ju ner honom i skorna på 1 sek...

• Mirris

Fy vilken otrevlig man Dan är.. i början gillade jag honom, men nu.. nä usch o fy..
    Önskar att Jonny skulle ha vart lite klokare och röstat på honom istället!! Men men, det är ju bara en lek.. men irriterad blir jag!

• Mirris

Just ja!! Jag missade början.. såg bara att det såg ut som eldsvåda hos Jerry o Micke.. hade dom tänt på stället i fyllan o villan eller??

Dom två är så handlingsförlamade så det liknar inget.. jösses.. kan dom inte ens hugga sig ett par stockar och bygga ett litet vindskydd iallafall!!
    Verkligen inte några värdiga Robinssonar!!

• Naty

ja jag menar har ni sett Jerry skaffa mat den senaste veckan? det enda han har gjort är att supa.. o va mogna de är då.. slänga stenar eller var det va på insekter.. verkligen värdiga vinnare.. *suck* Skulle vara kul om Aschberg skickade hem de helt plötsligt, så där bara utan att de får göra nåt :)

• 78an

Ursäkta mig, men nu JÄVLAR!!!!! Jag är så förbannat TRÖTT på den där Dan! Usch, jag tror jag spyyyyr! Han är ju bara en feg idiot som inte alls är någon lagspelare.... Nej, ut med honom någon gång, och ta Fike med på köpet!

Tror inte att Dan blir långlivad vid en sammanslagning... Hoppas jag ialla fall inte...

Jag bara måste få ur mig lite, jag var såååå irriterad nu när jag kollade på kvällens program

• piffan

Tror mina graviditets hormoner spökar..men just nu vill jag bara slå vett i Dan...slå riktigt hårt..Önskar jga hade haft det fega kräket här o bankat lite vett i honom....
    OBS!!!!Är vanligtsvis inte en aggresiv person...

• 78an

Han är så FEG! Han tänker inte anta den där utmaningen heller... Som komemr till veckan alltså. ALLA andra ska offra sig, men inte han inte... han har ju offrat sig så många gånger redan "om en säger"....

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

• DaCiss

Naty: De som blivit utröstade i öråd har ju inte farit till Lugnet. Belina t ex åkte ju ut helt och hållet då hon röstades bort förra örådet. Det är bara via duellerna som de far till Lugnet (där Jerry och Micke är). Så Dennis åkte nog helt och hållet nu.

Men faktiskt tråkigt med mänskor som bara ser brister hos andra och tycker de själva är så bra och har bra moral. Dennis som skulle vara så egoistisk som tog sig an duellen förra gången då? Med risk att åka ut helt? Det var ju jätte ego av honom. Och Dan som hade mage att klaga över chokladen! När har han själv ställt upp på en duell? Den dagen han ställer upp får han ju välja själv vilket pris han ska ha, om han lyckas vinna dvs! Jag tycker Dan är verkligen hemsk. Jag fattar inte hur han kan sitta och säga att snart har de bara bra mänskor kvar i lägret. Usch, alla de som faktiskt är bra och är snälla åker ju ut en för en. Snart är det bara skitpacket kvar och hur kul är det då att titta vidare på Robinsson?

• jojja

Tja, vad ska man säga? Jag håller med alla ovanstående talare om dagens program!

Har för mig att jag läset på aftonbladet att de hade tänt på hyddan (Jerry och Micke), och att de (senare?) var så fulla så nån av dem höll på att drunkna...

Ser fram emot det spännande som Rasmus verkar vara på väg på. Avslutar med HEJJA JOHANNA!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004