• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

äh vi fick en jättesöt tjej och så granna är vi inte själva precis. aftonbladet är ju inte särskilt seriösa annars heller.

• Annione

Hehe söta ni är
    Jordgubben: Nä pojkar är väl inte så envisa, men de brukar kunna vara lite långsamma...

• ClineE

Annione, vi undrade just om du fått... sa att du har nog inte varit inne varken idag el. igår.. men så fel jag hade..... där är du ju.... Hjälpte inte glassen igår?

• Annione

Blev ingen glass igår... Läste högt på Hägendaz paketen idag när vi var och handlade, men tror att bebben ignorerade mig...

• tinaaaaaa

Stumpan82 : oki.

Vad skönt det var med regn och åska idag

Vad hittar ni på?

• eio

Hej på er.

Åh, vad skönt det har varit med regn idag!!! Skulle visst bli lite imorgon med, jag tackar å tar emot. Det är ju jättejobbigt med sol och värme nu ju.

Var hos bm idag.

Sf var 34 och hjärtat slog i 156. Så allt var bra. Dessutom verkar det som om min vila i helgen har hjälpt lite för lillbebis låg inte lika långt ner i bäckenet idag som den gjorde i fredags. Skönt!!

Vad gör ni andra på dagarna nu...ni som är hemma alltså?? Jag skulle gärna kunna tänka mig en stillsam fika nån dag om det är någon som har lust och tid? Är ju sjukskriven nu så har all tid i världen att fika

• tinaaaaaa

eio: vad bra att allt gick bra hos BM Jag är med hemma, arbetslös om nu ingen är sjuk för då får jag hoppa in.. Jag skulle gärna fika någon dag men just nu är det jätte snålt här.. Mycket räkningar denna månaden

• eio

mormor - Trist när man inte har pengar
    Men du kan väl kanske komma hem till mig nån dag å fika istället??

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3