• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

ClineE: Jo jag ska nog be henne "kolla läget" iallafall. Hon sa sist att hon ringer förlossningen och bokar tid för bedömning om det inte har hänt något tills imorgon. Jaja den som väntar på något gott...

• eio

lönnemåla - Hmm, med såna godsaker lär du inte få många nej!!

• lönnemåla

Okej!
    Nu ska jag ta mina sovande sessor i säng och ägna mig själv lite tid!

• Ylle

är inne här och glor ibland, men ids inte skriva så ofta. härjar runt i andra trådar så det räcker och blir över.

min flicka som blir 2 i oktober verkar ha nåt trotsåldern. hurra. alltid spännande med offentliga utbrott, som idag på stan när hon inte fick hälla ut min nyinköpta dricka. körde ett bigbanana-utbrott à la chiquita utanför pressbyrån.

fast sen briljerade hon med att sitta still och nöjd hos frisören och fick fin frisyr.

ja. omväxling förnöjer säger dom.

Jag hatar när folk har en sån här rad längst ner.
  • Bibabba

Annione: jag kan med stor säkerhet säga att din bebbe inte såg på TV4 kl 21 idag. De hade ett program som hette för tidigt född
    Jag såg det, och sa till Pyret på skarpen att rymningsförsök före november kommer straffa sig senare!

• Bibabba

Lönnemåla: om jag fikar hos dig lär jag gå upp ett o annat kilo mer än önskat under denna graviditet

• Jordgubben06

Lönnemåla: Jadet låter gott med fika men vet ju ej när man bör ligga i startgroparna och så får ja nog inte åka så långt utan sambon så då följer han med om jag vill eller ej!

Blekingetösen: Jag tittade på programmet på TV4 nu ikväll,inte roligt att va med om något som dom var med om varken att föda 3½ mån för tidigt eller få trillingar som inte är helt friska och även dom lite för tidiga.
    Min bebis drabbas inte av förtidigt född iallafall det kan man väl inte säga även om den skulle komma i natt eller imorgon eller vad säger ni....?!

• Annione

Nej min bebbe tittade ej på tv 4. Vi tittade på Foyles war och åt glass med kolasås. Efter flera dagars glassuppehåll och den fortfarande inte kom ut så försökte jag med glassmuta, men nej nej.
    Bm idag och nu jäklar får hon prata förstånd med den!
    Å så hoppas jag att Veras bebbe är pigg i kväll så den kan ringa min!

Jordgubben: Din bebbe kan lugnt komma nu utan att var för tidig. Även om min bebbe nog skulle säga att din är det

• Bibabba

Annione: se det positivt - din bebbe är en individ som tänker igenom alla viktiga beslut noga, och inte gör något förhastat Bra egenskap senare i livet, ibland känns inte riktigt som om jag har den....

Tate: kollar de inskrivningsvikt på förlossningen? Värrst vad de där hemska siffrorna på vågen är intressanta nu för tiden Jag slängde min trasiga våg när vi flyttade för 2 år sen, och har inte köpt någon ny pga att jag anser att alla vågar visar fel, finns inte en möjlighet att de där siffrorna på nåt sätt stämmer på mig!

• mira

ja de kollar inskrivningsvikt... och vad man väger när man har fött (eller minns jag fel?).

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3