• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Ingen bebbe på g här inte. Bm imorgon, å då får hon fasen säga till på skarpen
    Hoppas allt är fint med er. Underbart med regnet som kom idag!

• ClineE

Annione.. kanske kan hon hinnsvepa?????

• lönnemåla

Hej allesammans!
    Är nu tillbaka från Öland och idag har jag VILAT!!! Vet ni hur jobbiga barn på 21 månader kan vara? Agnes är hopplös, hon är överallt och ingenstans. Kan dock rekomendera Sonjas Camping varmt, en perfekt familjecamping.

Ser att det ännu inte kommit några bebisar i tråden, men flitiga på att skriva är ni!
    Fika låter underbart! Fast just nu planerar jag för Thildes barnkalas på söndag (väntar hit 15 stycken glada barn i 6-års åldern (hujedamig vad har jag gett mig in på?). Ska försöka att baka någon dag och om jag lyckas så hör jag av mig!

• mira

jag vet hur jobbiga 21 månaders kan vara.. har en helvild 2-åring som aldrig är stilla. fast underbar kan hon vara med.

• Tate

Men lönnemåla, ska du ändå ha femton vilda barn där så kommer du knappt märka av om femton vilda f-are skulle bestämma sig för att hälsa på också...

• Tate

Men lönnemåla, ska du ändå ha femton vilda barn där så kommer du knappt märka av om femton vilda fl-are skulle bestämma sig för att hälsa på också...

• Tate

För säkerhets skull skickade jag alltså även ett rättstavat inlägg...

• Tate

Jag tror min bebis gillar mig. Jag brukar känna efter hur hon ligger, och ibland så blir jag så glad för att jag inte känner något huvud under revbenet. Men så fort jag lägger handen där så kommer hon dit med huvudet och buffar på mig. Hm, kan det vara en katt månntro? Eller en liten vovve?

• lönnemåla

Tate: Okej - vi säger så här: Om jag lyckas ge mig in på ett storbak nu i veckan så kan vi ha fikaträff hos mig nästa helg. Vi får bara hoppas på lite svalare väder. Vad sägs om chokladmuffins, kokoskakor, schackrutor och jordgubbspaj?

• Tate

lönnemåla - hm, det låter som en fika som skule vara oerhört positiv för min inskrivningsvikt på förlossningen...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3