• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Stumpan82

Mormor vi är i sthlm så vi har varit ute på ett ställe som heter Fjäderholmen ute i skärgården..

• eio

stumpan - Åh, vad jag är avis på dig...jag älskar Fjäderholmarna. Speciellt deras rökeri där man kan köpa färska rökta räkor. Mmmmmm!!!!!!
    När kommer ni hem igen?

• tinaaaaaa

eio; jo vi kan se skulle varit roligt någon dag.. Jo det är jätte trist nu på sommaren med, och sambon är ledig nästa vecka och inte ett öre till roliga saker.. Grrr!

• Stumpan82

Eio ja det var jätte fint där ute...igår var vi ut till Nynäshamn och åt färska räkor,Jätte gott

Vi kommer hem på torsdag och då ska vi flytta under helgen så om det är tal om fika så i mitten på nästa vecka skulle vara kul

• Tate

Å, jag vill också fika!

Det kommer näst högst på min lista, näst efter att bebben ska vända sig rätt. Vänta, fika kanske kommer på tredje plats, en miljonvinst slår nog snäppet högre ändå. Och då skulle ju jag ha råd att bjuda på fika...

• mira

var ute och gick en sväng - först lekplatsen och sen om maxi - lillan gick nästan hela vägen själv... nu somnar hon nog fort. är ju långt för en tvååring men hon har så mkt spring i benen.

• ClineE

fika... låter roligt... har ju dock ingen bil på ett par veckor.. när sambon jobbar... pengar ser jag bland stjärnorna... ringde till fk. idag... och oj då jaha... fick jag typ till svar.. ska försöka betala ut de till slutet i veckan.... bara en månad för sent....

• Bibabba

Jag fikar gärna! Ska vi va hemma hos nån eller picnicfika? Kan vi inte ta det en eftermiddag, så de som ev jobbar kan komma (ev gå lite tidigare från jobb bara)

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3