• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

Viktfixerat alltså
    Jag är inte så intresserad av själva siffrorna, utan mest av +/- kilon.

• Tristanya

jag ríngde till mvc (men tror jag blev omkopplad till ungdomsmottagningen..) och frågade lite om min mens som aldrig verkar vilja komma!..
    hon sa (som jag misstänkte) att jag skulle avvakta o se!.. hon sa att det kunde ta upp till ett halvår innan allt kommer igång efter ett p-pillerstopp!
    är inte så kul att varje dag gå och inte veta ifall mensen ska dimpa ner i trosorna eller ej!..

• Bibabba

Tristanya: nä det är ju inte så kul om den skulle dyka upp när det är långt till närmsta toa + mensskydd. Dessutom skulle du ju kunna va gravid utan att veta om det, eftersom du inte vet när du ska testa....
    Lycka till

• Tristanya

glömde skriva att jag testade i förrgår kväll, o då var det negativt!..
    men har hört om en som testade neg hela tiden, men dom sedan fick göra en vul o då var hon i v 10 så det finns ju hopp! men känns inte som att jag kom så långt med samtalet jag ringde igår..

• Bibabba

Blir ju dyrt att köpa test hela tiden bara, men man kan väl lämna in gratis på MVC tror jag. Sen får vi väl hoppas att du känner några grav-symptom.

• Jordgubben06

Annione: Vi får väl se vad som händer du vet antagligen att du ska bli mamma till helgen.Skönt va
    Ja vi kan ju hoppas att Veras bebis skickar ett telepatiskt mail till din bebis iallafall eller får låna mammas mobil och ringa till er!

Kan säga att jag känner mig lite tjuvtjock i dag vet inte om det betyder något eller bara är det kvava vädret!

• eio

Godmorgon alla!!

Skickar härmed en bestämd hälsning till annione's bebis att det är dags att lämna mammas mage nu!!! Skrattande Hoppas den lyssnar?!

tristanya - Tråkigt att behöva vänta. Jag hoppas att det reder upp sig snart.

Idag ska jag försöka måla lite dörrfoder här hemma och fortsätta plocka undan i bebbens rum, så att vi kanske kan plocka ner lite bebissaker från vinden i eftermiddag. Är såååå jättesugen på att fixa iordning bebisen rum nu!!

• tinaaaaaa

Godmorgon

Tristanya: Vad tråkigt att mensen inte vill komma igång.

Annione: En liten smart filur du har imagen Jag hade inte heller velat kommaut i denna värmen.. Men håller tummen hårt att den vill komma ut NU *tummen hårt*

eio: åå vad mysigt,, fixa med bebisens rum... ´

När ska vi ta den där fikan?

Nu ska jag dammsuga sen bort till en kompis och hälsa på en sväng, Gulla med hennes 11 månaders son

• Annione

Jo det är med stor säkerhet så att jag har bebbe till helgen. Synd att den kommer så sent bara. Min familjs semester tar slut denna v så de kan inte hälsa på på ett bra tag sen... Lillasyrran har nog nån vecka till, hon bor i Umeå annars så kommer hon inte nu när hon är halvägs ner i landet lär det dröja väldigt länge innan hon kan träffa oss. Suck. Jaja.

Det är bra eio att du är så bestämd mot den!

Jordgubben: Vi kanske blir tre mammor idag!? Jag har iof inga större förhoppningar på att min vill komma än men man vet ju aldrig vad bm kan trolla fram

Är ju helt säkert att det blir en augustibebis iallafall! Positivt tänkande!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3