• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

Men Annione - det är klart. Augusti ser ju ut att bli en fin månad! Varje dag går man in här och förväntar sig att du inte ska vara här - så vi får spekulera lite. Inget är som väntans tider.

• Jordgubben06

Har nu lagt in bild på ammningskudden jag gjort äntligen!!

Ja Annione det blir med säkerhet en augustibebis för oss alla tre!
    Trist att din släkt inte har mer semester,men dom får ofra sig en helg framöver och åka ner o titta på en sådan envis bebis.

Tristanya: Du ska nog inte oroa dig så mycket det blir lite psykologiskt av det försök att hitta på något annat projetk att rikta din uppmärksamhet på.
    Vet att det inte är så lätt att slå bort tanken på det hela har en hel del i min närhet som har problem med att få barn och har haft i väldigt många år så ta det lugnt!

Ska nog köra till Biblioteket idag en runda och kolla om dom har några bra böcker kanske om barn och att göra saker till barn!

• Annione

Jordgubben: Jo min familj kommer gärna en helg, men det blir så himla kort tid för de har ju en bit att köra... Jaja. Jag åker väl upp när bebben har blivit några månader.

Mira: Jag hoppas att jag inte kan vara inloggad imorgon Ska ju till bm kl 13 så hon kanske sätter fart på bebben! Men jag kan ju alltid hålla mig borta ett tag för att ni ska få något att fundera över

• Tate

Jordgubben -Häftigt tyg! Men exakt hur är det tänkt att man ska använda amningskuddar för att de ska ge bäst stöd? Har sett vissa som är smalare i ena änden, och hajar inte riktigt principen...

• Ylle

här blir det snart action ser jag. kanske man ska hänga lite mer här. 

större spänningssökare än så blir jag inte. no bungy for me.

• Jordgubben06

Tate:
    Tja eftersom inte jag provat ännu så kan jag inte säga helt men jag har tänkt att man viker den runt sig själv och lägger bebisen på den.
    hade tänkt att kanske kunna lägga bebisen där när man vikit ihop den som den är på den ena bilden,vi får se om det är något att ha!

• Ylle

tate: nope. men snart ska vi väl ta tag i det där med syskon på allvar. kanske.

• mampa

Ylle:

Mira sa att du inom kort skulle bli myggjägare på heltid?

Varför detta självplågeri?

• Ylle

mampa: mira ska komma ihåg att jag är lätt ambivalent och ändrar mig ofta.

men visst, jag längtar hem till norrbotten och vi kollar lite på möjligheterna att dra norrut inom några år. visst, där finns det mygg, men även barnvakter med skyldigheter via blodsband. och där finns inga giftalger, fästingar och kolerabakterier i badvattnet.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3