• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Annione : *håller tummen* Men det kanske skrämmer den lite att det kanske blir en igångsättning.

eio: jo men det är väl mot slutet man går upp mest? eller? Min kusin (3år) tittade konstigt på min mage då sa hans mamma att så blir det om man äter för mycket godis, och stackan trodde henne med..

Jag har väl gått upp 12kg sen inskrivningen ska se på torsdag vad jag väger då

Nu är det badetkaret som gäller sen ska jag bädda ner mig framför tv och äta lite godis

• Jordgubben06

Har suttit och försökt knåpa ihop en clown som jag tänkte hänga i barnvagnen men det är så varmt på våran övervåning att det går bara sitta en liten stund.
    Clownen gör ja i pärlor så det tar en "stund" att göra.
    Ska titta på TV en stund nu sen gå och lägga mig inte sovit något på dan i dag så det blir nog tidig sänggång idag!

Och Annione vill vi inte höra något av imorgon eller vad säger ni andra!?
    Jo om du är hemma men hoppas att du inte är!!

• Ylle

vi har börjat med potträningen här, men hon verkar fördra toan. var hittar jag en bra och billig pall i karlskrona så hon slipper dingla med fötterna och kommer upp själv?

• mira

Annione ja, om hon inte är hemma så, fast om hon är det får hon nog skriva ändå. glöm det jag sa vid glassen om att luras att du åkt in redan. vi skulle ju dö av nyfikenhet och så luras du bara.

• Annione

Jag lovar att skriva om jag är hemma! Sambon har sagt att han tror bebben kommer tidigast torsdag om den tänker komma självmant.
    Så jag får väl sikta in mig på det.

Jordgubben: Jag är oxå supertrött idag. Sover ju kass på nätterna och idag har jag varit uppe sen 7. Sen blev det ingen mitt på dagen vila, men det var trevligt att träffa lite folk!

Morden i Midsommer idag, tror ni att det är tillräckligt spännande för att bebben ska sätta fart?

• lönnemåla

Hej alla!
    Idag blev det inget bakande........

I morgon bär det av till IKEA!!!! Thilde ska möblera sitt rum. Vi ska riktigt shoppa loss hon och jag, men resten av familjen hänger oxå med! Gubben har dessutom släpet efter bilen! Visst är det underbart!

• Bibabba

Lönnemåla: ska ni till Kalmar-IKEA? Dit ska ju jag o Tvärtom oxå imorgon! vi kanske ses där i så fall.
    Gonatt på er.

• Pyjamas

Det blir nog fullt på IKEA-Kalmar imorgon... Jag o sambon ska också dit....*s*

• Bibabba

Annastar: välkommen till de glada Blekingemammornas gäng. Kul att du som gammal Blekingebo hittat hit.

Pyjamas: Ja då blir det värsta rusningen där. Vi skulle hyrt en buss o åkt hela gänget! Se upp IKEA, här kommer Bebis i Blekinge!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3