• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Hej hej! Kanske skulle åka till IKEA, då kanske bebben skulle få för sig att komma ut...
    Nåja, jag ska försöka få med sambon ut till lite affärer. Vi ska inte ha något speciellt, men det är så trist att bara glo i lägenheten eller på Ronnebys utbud. Och jag vågar inte åka iväg sjäv faktiskt...

• Bibabba

Nä men Annione, är du här idag me! Superenvis bebbe!
    Vart ska ni åka o titta i afärer? Karlskrona? vore ju åt rätt håll om bebben skulle få för sig nåt.

• Annione

Blekingetösen: Ja tyvärr jag är här... Jo det blir väl affärer åt Karlskrona hållet. Tänkte nog ta Rusta och lite sånt. Man hittar alltid bra- å - ha saker där Sen vill jag har lite nya växter så vi tar nog en sväng in på blomaffären oxå. Jaja.

• eio

Godmorgon!!

annione - Låter som en bra idé att kila lite i affärer idag, gör några höga hopp och knäböj också så kanske det sätter igång

Jag hade också tänkt gå lite i affärer idag, ska köpa skötbädd, ny madrass till spjälsängen och en sån där badhandduk med huva på till lillbebis. Någon som vet var man kan köpa en sån spjälsängs madrass till ett bra pris??
    Någon som inte har nåt att göra idag som har lust att hänga med en sväng??

Vi plockade ner massor av bebissaker från vinden igår så nu håller jag på och tvättar för fullt. Ska gå igenom flera kartonger med bebiskläder också. Får väl se hur mycket som är värt att spara.

• tinaaaaaa

Godmorgon

Annastar: hejsan och välkommen hit

Annione: bebien blev inte rädd av morden i midsommer? Är det den danska filmen om en flicka som tar livet av sig, sen åker hennes kompis till en sommar stuga i sverige?

eio: jo det hade varit roligt att följa med, titta kan man ju alltid göra

ååå Jag vill med till IKEA, men får ta det någon dag när vi ändå ska hälsa på sambons föräldrar.

• Annione

mormor: Morden i Midsomer är en brittisk deckarserie. Å den var inte så ruskig igår tyvärr

eio: mitt undertryck var inte så bra igår så jag skulle ta det lite lugnt. Men jag behövde inte oroa mig så länge det inte flimrade för ögonen...

• tinaaaaaa

Annione : aha... finns en dansk film som heter något sånt med.

• eio

mormor - Du är jättevälkommen att följa med. Är lite tråkigt att åka runt och titta på sånt själv, och maken måste ju jobba här hemma så renoveringen blir klar nån gång.

• mira

vilket pissväder det blev. iofs behöver man inte oroa sig för att bada med koleran som visst fanns både i sjöar och hav nu då.

• mira

oj.. lillan är värsta spindeljägaren här. trodde hon bara lekte med flugsmällan. men sen kom hon och visade att hon halvt om halvt mosat en stor spindel som jag fick ta hand om.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3