• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Karlskronamammut

eio - det låter härligt.

I dag ska jag nog ta Jonah och åka till rödeby badet och ligga där och njuta av värmen. Jonah tycker det är rätt skönt att få plaska lite i barnpoolen.

• Stumpan82

Mormor ja det ska bli skönt...tur att det inte är så himla soligt ute idag..

jordgubbe06 vart på ekenäs hittar man badplatsen vi har bara sett skylten och parkeringen..????

• eio

jonah - Får se hur det är i efm. är det fortsatt fint så kanske vi oxå kommer dit. Jag slutar ju kl 14.

stumpan - Åh, vad mysigt med bebis kommunikation!!

• eio

stumpan - Jo, den är ganska så rejäl nu!! *fniss* Undrar hur jag ska se ut i augusti??? Förvånad

• Stumpan82

eio kanske inte blir så stor...min mage kändes helt borta i lördags...alla hade stor magar och jag en liten men bara jag kom hem så visade sig magen igen

• Jordgubben06

stumpan:tyckte inte att min mage visade sig heller så mycket i lördags men så är det vissa dagar.

För att komma till badet i ekenäs kör man från hamnen ut mot där Karöfärjan ligger och längs med den vägen bara att köra tills badet dyker upp badet ligger precis intill vägen på vänster hand,tror att det är en ganska bra beskrivning.
    Kom gärna dit i dag en runda om du/ni vill!
    Ska bara äta lite och byta om sen packar jag en matsäck och beger mig ner dit.

• Nellan78

Hejsan!
    Nu hoppar jag också in här.
    Var här innne för väldigt längesen och skrev in mig på listan, men har tyvärr inte hunnit vara här så mycket sen, men ska försöka det nu, det är ju alltid roligt att lära känna fler föräldrar

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3