• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mampa

Stumpan82: Ha ha.. jag kommer ihåg att när vi var nyinflyttade till Ronneby så kunde inte vi heller hitta till dendär stranden. Ibland hamnade vi bland en massa båtar eller mitt i ett villaområde.... men NU tror jag att vi har lärt oss ändå.

Du kör in i ett villaområde o parkerar bilen på en obebyggd tomt som är asfalterad o går därifrån över en liten gångbro som leder till ekenäs. Sådanahär dagar så är det nästan bara o haka på folkströmmen.

• mira

Man kan komma dit från parkeringen/kiosken med. Bara att gå igenom något staket (?) man ser den iaf från där man ställer bilen om man parkerar vid kiosken.

• Tate

blekingetösen - Tack! Fast det där är ju så olika. Vissa tycker att babybjörnen är det bästa köp de gjort, och andra såsom jag kan inte bära i den utan att få ont i ryggen.

Vad jag helst veta är om den funkar för min rygg, och om sonen tycker att den är okej att bli buren i. Och det är ju svårt att veta utan att prova

• Jordgubben06

Är hemma nu igen,sönder bränd på benen hmm....

Ja om du följer skyltarna till campingen så hittar du stranden i ekenäs för det ligger en liten parkering där och så här innan alla semestrar börjar på allvar så kan man hitta parkering även där annars kan man som du Mira sa köra tillbaka och in vid karöskylningen och parkera en bit in där det finns en parkering och sedan gå över en liten gångbro.

Stumpan:Om du vill kan du höra av dig om du vill ner dit någon annan dag så kan vi göra sällskap,då kan vi träffas någon annanstans som vi båda vet,kanske!

• tinaaaaaa

Hej på er..

HAr ni legat och solat och slöat hela dagen nu? Era fuskisar, själv har man just kommit hem från jobbet, håller på mad maten nu. Har så ont i mina fötter och känns i ryggen med.. grr..

• Stumpan82

någon som vet vart man går in på info om föräldrapenningen i karlskrona är det ingången till försäkringskassan???

• Föneböna

jag ska äta jordgubbar till middag!!! fasen vad det är gott!!

stumpan82: hoppas det går bra i karlskrona i dag! du får ta och berätta i morgon!

• tinaaaaaa

Stumpan: när vi gick på den här i ronneby så stod det skylld på den vanligt ingången vart man skulle + att hon stog ute och visade var man skulle gå.

• tinaaaaaa

Föneböna : ååå vad gott med jordgubbar... Måste se om sambon kan köpa lite=P

• Föneböna
    mormorvädervax: ja ät medans du kan!! för jag tror att man inte får äta de sedan när man ammar... eller, eller jag kanske minns fel..

nä nu vart jag så sugen på jordgubbar, så det är nog lika bra att göra iordning middagen nu!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3