• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Föneböna: Jo vissa bebisar är jätte känsliga mot jordgubbar.. Så det ska man väl inte äta när man ammar..

• eio

Häpp på er allihop!! Håller med mormor, fy vad orättvist att vissa fått njuta i solen då en annan har fått jobba. Dessutom en riktigt usel dag på jobbet, hade jättemycket att göra, så jag hade fortfarande hjärtat i 250 när jag kom hem. Usch!!!

Har haft sånt liv i magen idag. Mer än vanligt, verkar som om lillbebis laddar inför vm-matchen imorgon!!

• Jordgubben06

Jag har oxå köpt jordgubbar idag så vi ska äta det med mjölk eller kanske det blir glass vi får se har precis ätit mat så vi väntar lite.

Jo det var skönt i solen idag. ;)

• Jordgubben06

Det med att man inte ska äta jordgubbar är väl att det kan ge överkänslighet och det gäller nog även tomater men jordgubbar är nog värst.

• Föneböna

nästan alla värkar tycka det är så härligt med sol och värme... jag tycker det är såååååååå jobbigt varmt....

i dag har jag hållit på att bli tokig av denna värme..

• Annione

Hej på er! Trevligt i lördags. Bebben blev tokig efter det och levde rövare i magen hela em, natten och gårdagen. Något lugnare idag.
    Nu har jag bara 8 arbetsdagar kvar! Ser fram mot ledigheten! Kanske slipper ha elefantfötter varje em då...
    Ska till Bm imorgon, får se om bebbeluren har fixerat sig. Den var ruckbar för 5 v sen.
    Ha det bra!/A

• Jordgubben06

Annione: Oj då bebisen gillade att gå på fikaträff va bra då vill den med på fler.

Min ligger ganska still bara när jag själv försöker att vila som den leker rövare.

Tycker att halsbrännan blir värre för varje dag som går antar att det hör till.

• Annione

Jordgubben: Halsbränna ja... Har jag haft länge, den har blivit något bättre den senaste veckan. Gaviscon funkar rätt bra.
    Jo den gillar nog fikaträffar, men framförallt ljudet av andra bebbar. Idag träffade vi en lite tredagarskille och då blev det full rulle en stund inne i magen.

Jag har börjat packa lite i BB-väskan nu... Funderar på musik, men undrar om jag kommer att lyssna på det... Men det är väl lika bra att slänga ner i väskan "om utifall att".

• Jordgubben06

Annione:Har inte funderat alls vad som ska va med i BB-väskan förutom lite mat till gubben och lite mynt till honom så han kan köpa lite fika.
    Får se om det blir någon musik kanske inte alls dumt.

• Annione

Jordgubben: Jag har gjort en lista på vad jag tänker packa, men sen ska det bli packat oxå... Har sagt till gubben att det viktigaste är MVC-mappen och min plånbok ifall vi skulle få bråttom.
    Ska nog slänga ner lite kexchoklad till honom.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3