• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tate

Vi ska fira en någorlunda lugn midsommar med ett par andra barnfamiljer. Men vid närmare eftertanke så tar jag nog och firar den i Vikkis pool istället...

• tinaaaaaa

Oj vad ni har skrivit massor..=)

vikkis : Åå jag vill me ha pool ju.. På midsommarafton kommer 3kompisar till min sambo ner, blir äta lite gott och så sen jag ska jobba på lördagen blir nog lägga sig tidigt.

• Bibabba

vi ska fira midsommar i Odensvi i Småland. Makens syrra har 30 års fest med typ 25-30 pers. Vi har bokat sängplats på övervåningen så att jag 1.kan gå o lägga mig tidigt om jag behöver, 2.har nära till toan, som jag vet att jag behöver. (jag tänker inte sova i nåt tält). Räknar med att förutom barnen vara den enda nyktra personen där!

• vikkis

Jaaaa superskönt med pool. har lagt in en bild i galleriet när Victor badar i den.
    Sen la jag in två bilder från träffen oxå om ni vill se

• tinaaaaaa

Blekingetösen : nej håller med min sambo ville att vi skulle åka till hamstad.. men nej nej och nej, jag måste kunna sova riktigt och sen en toa måste finnas i närheten=)

Jag klömde ju min kamera hemma på träffen=(

• Tate

Jaha, då har jag tittat på Vikkis bilder och jag tycker att vi helt enkelt bestämmer att vi tar nästa träff i poolen... Besatt, jag? Nej då, jag älskar att svettas som en gris och inte ens orka ta mig till en badstrand

• vikkis

Tate
    vi tog den största poolen dom hade i affären så vi får nog plats. jag måste erkänna att jag inte har vågat bada ännu. Fast i dag stod badtermometern på 22 grader. Så om någon dag så...

• Tate

vikkis - Inget bad än? Skärpning! Man måste förtjäna att ha en pool! Passa dig så inte badkommittén kommer och tar den ifrån dig - och ger den till någon som bättre förjänar den...

Nä, men skämt åsido, är det mycket jobb med en sådan? Måste man byta vatten ofta, och hur håller man vattnet fräscht? Tillsäter man klor eller något?

• Jordgubben06

Ja en pool hade varit kul men vi har en minipini tomt så det blir ingen gräsmatta kvar om vi köper en sådan stor pool och har ingen lust att köpa en barnpool som jag ska ligga o plaska i vill inte att grannarna ska ha riktigt så kul.
    Bilderna var bra som du tog i brunnsparken Vikkis.
    Ska lägga in dom jag tog med,gör nog det imorgon.
    Godnatt på er!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3