• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Jo det borde ju vara mycket jobb med en sådan pool.. Vi köpte en när vi var i chile (för att ha därnere) och det blev så skitit vattnet jätte snabbt och kostade ås mycket att fylla upp den igen.

• Bibabba

Godmorgon! såhär tidigt är man uppe när man ska jobba!
    Jag håller med Tate - träff i Vikkis pool låter förträffligt. Har ingen vidare lust att visa mig i baddräkt i år över huvud taget (brukar inte ha det), men vi är ju lixom i samma sits allihop.... Någon som vet var man hittar en mammabaddräkt som håller brösten på plats och är större än 44? Jag har inte hittat nån!

Ska på UL imorgon, och funderar på detta med att ha fylld eller tom blåsa när man går dit, verkar vara stor variation beroende på ort. Någon som gjort UL i Karlskrona som vet vad som gäller här?

• Stumpan82

Blekingetösen ja du jag hade så tömd blåsa jag kunde,var så svårt att hålla sig...Dom sa ingenting om det

Tidigt är man vaken idag kan inte sov, har varit vaken till och från i natt och nu orkadejag inte ska städa ihop lite grann eftersom att vi ska bort ett tag..
    Vilken tur att vädret är lite sämre idag så att man kan slappa men det är ändå varmt i luften.

• tinaaaaaa

Godmorgon på er=)

Blekingetösen: Nej min var nog med tom. Dom sa inget alls.

Vad skönt att det regnade i morse...
    Jag har med sovit dåligt inatt, blir så täppt i näsan, och hjälper bara ibland med nässpray. Sen har bebisen haft något för sig snurrat runt och bonkat i och runt om i hela magen.. hehe.. En nattvaken bebis blir det nog..

Mina fötter är bättre idag, badade dom i fotbad med massage och bakpulver alldeles mjuka nu=)
    Ryggen är det inte heller så farligt med just nu (peppar peppar ta i trä)

Det har börjar klia på min mage... kan det vara för den växer och töjer sig? Någon mera som med ha en kliande mage? Jag funderade på om det var tvättmedlet men det är ju bara på magen det kliar.. hmm..

• Stumpan82

mormor visst var det skönt när det regnade i morse men nu är det lika kladdigt igen.

Vi har också en nattvaken bebis

• tinaaaaaa

stumpan: jag har inte varit ute ännu här inne är det ganska svalt ännu.. =)

nehä måste fixa i ordning mig till jobbet.. phu.. vill inte..

men vi hörs senare skulle jag tro=)

• vikkis

Nja lite jobb är det ju med poolen. man har ju pump till den som sköter sig själv som ska rena vattnet. Sen måste man ha klortabletter i den oxå. Men det sköter min man. Hihi. vattnet kan man ha samma hela sommaren om man sköter den rätt. ganska dyrt med klortabletter är det. Men vi hittade ett bra ställe där dom hade mycket billigare klortabletter på nätet. Sen har vi en ytrengörare oxå. Som samlar upp skräpet själv. Sen får man täcka den med poolskydd på nätterna.

• Jordgubben06

God morgon alla!

Ja regnet var behövligt men det regnade bara ca 1-1½ timme för jag är ju uppe på toa ca 3-4 ggn varje natt så man har ju lite koll på läget.

Ska oxå göra lite inne idag vill inte vara i någon sol mer nu på ett tag ajaj mina ben...!!

Dom säger väl att det är bra om urinblåsan inte är tömd men hur lätt är det!!!
    Jag mådde skit illa den dagen jag var i K-na för UL inte så kul.

• Stumpan82

jjordgubbe06 ja men det är nästan så att det hade behövt åska lite idag, snabbat så att man kan vara ute eller inne

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3