• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Småtokig

Vart är det man gör UL glömde fråga när jag ringde, eller är det på förlossningen.

• Stumpan82

Småtokig lättast är att åka in på baksidan och gå in där det står förlossningen och sen ta hissen upp på plan 4

• Jordgubben06

Stumpan:
    Jag har klurat lite på det men får nog snart börja göar det tänkte ta ut lite tid när min HP slutar har ju då 10 dagar kvar till Bf.
    Kan man gå in och fylla i lite då och när eller gäller den reglen att man bara får dela upp sin tid i 3 perioder eller menade dom att om man jobbade emellan så får man bara dela det i 3 delar/år?
    Minnet är bra men väldigt kort!

Ja lite åska hade nog lättat upp lite,bara det inte fortsätter det dåliga sen det har en lite trendens till det.

• Föneböna

godmorgon.. eller lunch!!

hur rä det om ena av föräldrarna är "pensionerad" och den andre jobbar fulltid, hur gör man med föräldrarledigheten då??
    är det någon som har haft det samma?

• Jordgubben06

Föneböna:Jag vet inte men om man uppbringar pension så kan man nog inte få föräldrapenning samtidigt,gå in på försäkringskassans hemsida och skriv en fråga annars vet dom nog om du ringer och frågar.

• ClineE

Om det är någon som hör någon säga att de såg en gravid tokig människa på stan som gick och bar sin 3½åriga son.... ÄR DET JAG:::::: Glömde  vagnen hemma..och A. hade gummistövlar på sig med skoskav!!!!! Jag hade totalt missbedömt väder och vind... var jeans och långarmad... Det gör jag inte om mer!!!! Men jag överlevde... Och inte en enda känning har jag, snyft... Om det åtminstone hade varit så väl

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3