• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Karlskronamammut

Stackare.
    Men du var i alla fall inte ensam med att missbedöma vädret idag. JAg gick på stan med alldels för mycket kläder på mig. Men min son låg snält i vagnen (som jag kom ihåg att ta med mig ) så det gick rätt bra ändå.

God Natt på er!

• Föneböna

ja godnatt alla blekingebor, och resten mä!!

• tinaaaaaa

Godmorgon alla blekinge bor=)

vikkis: Men det låter ju inte så krongligt med poolen endå..

Ego: Vaknade men jätte ont i min rygg=( Kunde knappt ta mig ur sängen.. Ska ta det lungt idag, eller ja vissa saker måsta men ju göra. Måste köra ner till FK och lämna papper.....

Hur mår in andra idag? Bättre än mig hoppas jag.

• Stumpan82

Mormo här ska det städas och tvättas tänkte även tvätta upp lite bebiskläder och filtar.
    Annars är det sådärdet är så kvalmigt idag också blir svimfärdig så fort jag gör någonting

• Jordgubben06

Jag har varit och besiktigat vår bil i dag och det gick bra så det blir min uppgift i framtiden tyckte sambon!!

Fan,vilket väder om det ändå ska regna kan det åska med så det rensar upp luften lite.

Diskmaskinen pajade i förrgår och i dag var det en som kom och hämtade den för att titta på den om det går att laga annars blir det Luddwes och en ny,ja ja så är livet när man vill ha lyx!!

Stumpan:Jag har inte tvättat upp några utav de bebis kläder jag köpt ännu tänkte vänta lite känns lite konstigt att tvätta så pluttiga kläder!!Vet inte varför?!

• Stumpan82

Jordgubbe06 ja visst är det konstigt att tvätta pluttiga kläder men jag passar på en dag som denna då jag bara ska tvätta uppdet sista i tvättkorgen innan vi åker.Sen blir det inte så mycket tid eftersom att vi ska flytta

• tinaaaaaa

Jordgubben06 : oki det har jag hemma, ska testa.. Vad bra att det gick bra att besiktiga bilen. Min går inte länge till den trillar snart sönder, pappa hittade en fin combi men sen få fram pengarna är värre..

Jag har börjat tvätta lite småa kläder=) fick massor av min mobror och hans tjej.. så innan jag lägger in dom i från påsarna så tänkte jag tvätta, lite då och då när det får plats i maskinen..

• Jordgubben06

Stumpan:
    Ja just det ni skulle flytta snart hoppas du ta det lugnt med flytten.
    Hoppas ni får en trevlig midsommar oxå antar att ni åker idag eller imorgon.

• Tate

Så då var äckelglukosbelastningen över, och jag har fått njuta av samma förlossningefilm som förra gången. Glöm inte att plocka fram urkraften när ni föder tjejer Själv glömde jag visst min hemma sist...

Sf-mått låg på 26 så magen växer men inte så fort. Lustigt, jag som tycker att jag är så mycket större den här gången, men det är visst inte bebismage - bara fett Konstigt, jag hade ingen aaaaaning om att man blev tjock av chips och kakor. Och glass. Och choklad.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3