• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Stumpan82

Jonah nä jag har en shopping tokig sambo...även jag har såvrt att hålla i pengarna det finns ju så mycket fin. Tänkte shoppa en del i stlhm nu i veckan när jag ska dit.

• tinaaaaaa

Godmorgon eller morgon och morgon jag har varit vaken sen 6..

hur mår alla idag? Jag mår lite bättre i min rygg, hjälpt lite grann med tigerbalsan=) Ska smeta på mera senare ikväll..

• marmelade

Lövmarknad idag! Gu, vad gott! För visst är det gott att gå mellan stånden och äta? Då kanske man får se några magar också! Var på tillväxtultraljud idag (v32) Besis vägde 2032g och låg därmed +10%. Lite över, men inte för mycket eller för lite. Moderkakan hade också växt med magen så nu har bebisen fri passage! Är så lycklig för att allt var bra och att jag kan föda nu och slipper snittas. Ha en riktigt härlig midsommar allihop! Hoppas ni får mycket jordgubbar och annat gott!

• Jordgubben06

Mormor: Va skönt för dig att det är lite bättre med din rygg,jag har börjat känna av min nu så vi får väl se vad det blir av det.

• cocacarro

Tjoho! Hur är det med alla idag? Tänkte höra om det är någon som har nåt tips på var man kan lyckas hitta en parkering inte allt för långt ifrån lövmarknaden?

• tinaaaaaa

marmelade: Vad bra att allt va bra med bebisen=) Trevlig midsommar=)

Jordgubben: jo inget bra det. >Snart ska jag hämta sambon sen ska vi handla inför i morgon, kommer vara så mycket folk på maxi.. Men jag pallar inte handla själv så tungt.... Måste vänta tills han har slutat..

cocacarro: hej hej. Jag mår bättre , har ont i ryggen men inte jätte ont. Hur mår du?

• Erill

Hej alla!

Kikade in för att önska er en trevlig midsommar!

Stumpan: Kollade in din hundoverall- supersöt!

• vikkis

Mormorvädervax
    Varning för Maxi i dag. Kaos... smockat med folk. Att pensionärerna inte kan handla på förmiddagarna...phuuu

• mira

så skönt att vi inte behövar handla något idag och slippa trängseln på maxi... ska till syrran och fira midsommar och hon köper all mat och vi bara betalar vår del... lyxigt. lite nubbe och så köpte vi redan igår. och imorgon köper vi en låda jordgubbar eller två bara.

• lönnemåla

Vill bara önska er en trevlig midsommar!!!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3