• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tate

Ja, trevlig midsommar allihop! Hoppas att inte allt regnar bort

• Jordgubben06

vikkis: tja det där med pensionärerna vet jag inte hade oxå den teorin att dom handlar på fm men tycker att det alltid är en hel j-la drös av dom på Maxi för det går ju inte undan när dom handlar eller så har dom så bråttom att dom inte visar någon hänsyn alls,svänger o kränger med vagnarna.

Ja ha en riktigt bra midsommar och drick en snaps för mig oxå ni som kan!!

• Karlskronamammut

Gissar att det inte kommer att vara allt fö´r mycket aktivitet här imorgon.

Glad Midsommar mina främmande vänner!

• Annione

Haha. När vi var på Maxi och vid mjölkdisken väste jag till sambon: Kan inte pensionärerna handla mitt på dagen istället!?!
    Men flera av pensionärerna som jag känner säger att det är ju på em man ser folk man inte brukar se.
    Jag blev påkörd ett par ggr trots att jag hade kryckor. Det kändes hemsk irriterande! Och det var inte bara "olyckor" en dam skulle prompt förbi och tryckte på som bara den. Det är då man biter sig i tungan.
    Ha en skön midsommar allihop!/A

• cocacarro

mormorvädervax: låter inte allt för kul att ha ont, men det komnmer ju nåt gott ur det så man står ut

glad midsommar på er! får hålla tummarna för att vi slipper regn imorrn

• Nellan78

Ville bara önska alla här inne en riktigt trevlig midsommar!!

• evaeng

Hejsan alla glada

en liten fråga!
    är det ngn här inne som har eller haft en bärsjal?
    eller kan man ha en bärsele när bebisen bara är 2 veckor???
    är i valet och kvalet VAD jag ska köpa!

önskar en trevlig midsommar till alla med

• mira

jag har bara haft en ringsjal, som jag sen sålde. är inte säker på vanliga babybjörnselar... men ergo vet jag att man kan köpa eller sy en babyinsats till. annars tror jag att de rekommenderar ringsjal eller långsjal/elastisk långsjal för så små bebisar.

• vikkis

evaeng
    jag hade en babybjörn bärsele och den hade jag jättemycket nytta av. Den var lätt att sätta på och ta av efter några gånger när man fått in tekniken. Min son ville jämt sitta i den. Dom säger att bebisen ska vara runt 53 cm innan man kan börja sitta i den. Och inte så jättelånga stunder i början.

• Bibabba

Hej på er o glad midsommar.

Eva; har ingen susning om bärsele/sjal. Det enda jag vet är att min kompis som har en Ergo bärsele är supernöjd med den, vet dock inte hur gammal Estelle var när de köpte den.

Jag var på UL igår, helt fantastisk upplevelse. Pyret var dock inte så pigg på att visa upp sig, utan simmade undan ett par gånger. Vi fick 4 fina bilder med oss hem, ska försöka lägga in dem någon dag.... Efter UL hade vi premiär på klädshopping till Pyret, en söt liten dress med sparkbyxa o jacka i beige med grönmönstrat foder.
    Passar både till kille o tjej.

Nu ska jag midsommarpacka,hmmmm jaj undrar vilka av mina 3 passande byxor jag ska ha med mig.......

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3