• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

NY magebild.. på min gravidilitet.. tycker den är jätte långt nere magen.. hmm.. ?

evaeng: Lindex kanske det finns? annas får man beställa på internet..

vikkis : Jag vet inte men slanten i kallinge vet du var den ligger? Dom har ju utklädningskläder (eller vad det heter) att låna ut kanske dom har dop klänningar..

Själv ska vi ha en som min mormors mormor har sytt.. som både jag och min bror har haft.=)

• Jordgubben06

evaeng:
    På Babyprofsen finns det ammningstoppar vet jag kanske inte så billiga men men....
    Lycka till med att fotograferas det blir nog bra!!

Har haft migrän i natt undra om det inte ligger lite åska i luften tycker det är dålig luft just nu!!

• Jordgubben06

mormor: Var inne och kollade dina bilder din mage har verkligen blivit stor är kanske som min växer varje dag känns det som iallafall.

• vikkis

I dag ska vi till Ge-Kås ullared. Ska bli skojjigt. Vi hyr stuga över natten och kommer hem i morgon igen. Jag håller utkik efter bebis grejjer och meddelar vilka grejjer som e prisvärda när jag kommer hem
    E det något särskilt ni vill att jag ska hålla utkik efter?

• tinaaaaaa

Jordgubben06 : jo vissa dagar känner man bara över natten att den har växt lite.

vikkis : du kan väl kolla efter skötväskor? Vi ska dit den 12.. åå längtar så.. vi ska med ha en stunga över natten=)

Hur mår alla idag?
    Dom säger att det ska bli regn men jag vet inte alls.
    Jag mår illa och är jätte trött, ska palla mig i väg till jobbet snart, får se hur länge jag orkar..

• lönnemåla

Vikkis: Jag är på jakt efter billiga strand och badleksaker till mina barn...kan du kolla Gekås?

• vikkis

Skötväskor och badleksaker ska kollas upp
    Det ska bli regn på västkusten i dag men här ska det bli 26 grader mitt på dagen... hmm

• evaeng

hur länge ska du jobba mormorvädervax??
    tycker du bara jobbar och jobbar
    ska inte du ha bebis snart? eller är jag helt ute och cyklar?

jo det är sant, på babyproffsen har de nog amningstoppar!
    på polarn&pyret med fick jag tips om! det skulle visst vara lite rea där med

kul att åka till ullared!!det är ju SÅ billigt där!
    och de har väl rätt mkt bebisgrejer med?
    när öppnar IKEA i Kalmar förresten?var inte det snart??

ja vart regnet är undrar jag!!!skulle ju komma mkt regn idag!
    men inte då grrrr!hade viljat ha en heldag i sängen med film och massvis med regn smattrandes på fönsterblecket .. mys

men det blir nog en runda på stan och kolla efter toppar! och några rymliga byxor!!de man har sen innan är ju stl 34/36 och de går ju inte över knäna knappt

ha en bra dag allesammans

• lönnemåla

evaeng: Den 28 juni öppnar IKEA i Kalmar!!!!! Nedräkning pågår.

• lönnemåla

mormor: Vilken gullig mage, den växer som den ska. Visst är det ljuvligt?

jordgubben: Tackar för länken. Ska kolla den.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3