• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • lönnemåla

Ska till Ullared och Gekås den 4 juli.....
    Har dessutom hört att Göteborgs Kex ska ha en billig affär där med andra sortering....ngn som vet?

• Stumpan82

lönnemåla vad bra då kan du rapportera vad som finns för jag ska åka dit den 5juli

• tinaaaaaa

lönnemåla: vi ska dit den 12=)

Äntligen hemma från jobbet.. usch vad mycket folk det var idag.
    Nu ska vi stor städa efter helgen och sambons kompisar.. eller ja damsuga och torkagolven.. I mogon börjar jag jobba 9-19.30 länge.. får se hur jag pallar med det.

Vad har ni andra gjort idag?

• vikkis

Hallå!
    Jag funderar lite över dopklänning. E det någon som döpt i ROnneby kallinge som lånat dopklänning av kyrkan? Dom sa till mig att det var mini stl på den klänning dom hade att låna ut. Vet ni något ställe i Blekinge där man kan hyra eller köpa dopklänningar?

• Tate

vikkis - jag har för mig att jag sett dopklänningar på Tummetott (Amiralen), men jag är inte säker. Ring de vanliga barnbutikerna och fråga, det borde ju finnas.

• Pyjamas

Vikkis: jag vet att både Små hjärtan (inne i K-na centrum) och Tummetott (Amiralen) har dopklänningar för uthyrnning.

• vikkis

Va bra då ska jag ringa och höra vad det kostar att hyra. Har sett att dom säljer på nätet för 298 så dyrare än så får det inte kosta att hyra.

• Jordgubben06

Lönnemåla: Jo,Göteborgs kex har en butik i Ullared,den ligger utanför Ge-kås vid Sko-Boo.

Här är en länk ang.Ge-kås www.familjeliv.se/Forum-2-11/m9112216.html
    Om det är någon som vill kolla vad som köpts det senaste.

Vikkis: Hoppas du hittar en dopklänning,såg att det hängde en i skylten i garnaffären här i Ronneby nere på gågatan vet inte vad den kostar.

Fy vilken huvudvärk ja har idag.
    Har varit ute på karön i dag det var trevligt.

• evaeng

hej!

är det ngn som ska fotas med sin bebis imo? till blt?
    imorgon är det dax för oss! gissa vem som blir sötast
    Lillfisen såklart hihi!

skulle visst bli regn imo - skönt tycker JAG!men blir nog utbuad av er andra men man blir ju SÅ varm av att amma!!

var finns det bra amningstoppar?? på H&M fanns det INGEN alls behöver verkligen ett gäng med såna toppar!
    har beställt en bärsjal och den kan man amma i

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3