• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Karlskronamammut

Åh pusselbiten, va tradigt, du hade kunnat få va med oss, men jag såg att det var en bit för dig att åka..

• Stumpan82

Här var det också ett väldigt lugn firande..Vi var ute på djurgården och kollade läget. När vi kom hem åt vi en god middag och en jordgubbstårta.Sen blev det sängen för min del. Ryggen sa ifrån för första gången

• Annione

Hej tjolahopp på er alla! Hoppas ni hade en fin midsommarafton. Kvällen var ju väldigt fin. Jag och sambon var själva och det var hur skönt som helst. Vi kollade på Narnia på kvällen och den är låååång
    Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar. 4 v till bf. Blev lite svettig när en tjej i föräldragruppen fick i torsdags, hon hade bf 4 dgr efter mig... Jaja. Jag har iallafall packat det mesta i bb-väskan nu!
    Ska hämta spjälsängen nästa lördag. Å så vill jag hinna med en tur till IKEA. Sen kan bebben komma om den vill.
    Hur många ska se matchen idag då? Jag lär höra den iallafall, sambon lär sitt klistrad
    Ha det fint!/A

• Jordgubben06

Tjena alla glad midsommarbrudar!!

Vi hade en trevlig kväll om man inte inräknar alla j-la knott som fanns där vi var.
    Åkte hem vid 11 tiden det tar ju 45 min att köra från v.blekinge.
    Åt mycket god mat och dansade runt midsommarstången.

Självklart man ska se matchen idag kan inte missa den.

Min rygg har oxå börjat säga ifrån lite men inte så farligt ännu hoppas inte det blir värre.

• Norrland77

Hej på er blekingebor! Länge sedan jag var här.

Nu har jag iaf fått min lilla bebbelina, Tuva.

Matchen..fy vad tråkigt att förnedras så! Och trist för Henke att missa straffen.

• Karlskronamammut

Grattis Norrland!
    Ar inne och kikade på din söta Tuva.

• tinaaaaaa

Pusselbiten: vad tråkigt. Jag hade inte så skoj heller.

Annione : men då har ni ju nästan allt klart=) Vad skönt att bara jobba 4 dagar till.

Norrland: massor med grattis=)

Jag är trött idag fick jätte ont i sidan av magen igår.. så har sovit oroligt inatt. Och nu ska jag iväg och jobba trist=(

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3