Underbart analt!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Testa att ha honom i analen & en dildo i slidan samtidigt!!
Prova dig fram, jag gillar oxå analsex!
Haha... fegisar! =) Inte behöver man va anonym för att snacka analsex. I love it to!!! =)
Jag älskar åxå analsex, är anonym för min sambos skull, han kanske inte vill att jag "viker ut" vårat sexliv på nätet...
Dom ställningar jag tycker är bäst är missionären och bakifrån. Då kommer man åt att stimulera klitoris samtidigt och i missionären är det lätt och skönt att ha en dildo fram samtidigt!
Alexxia - Jag tycker det är trist att man inte bara kan respektera att vissa vill vara anonyma utan att någon ska kommentera det som feghet eller annnat. Vad du vill dela med dig offentligt är upp till dig, på samma sätt som att det är upp till mig vad jag vill göra.
Ledsen trådstartaren att jag tog upp detta i din tråd men jag blir bara så less på alla som inte respekterar andras vilja till integritet.
Vill inte starta någon diskussion - bara tycka till.
Håller med dig Anonym! Tråkigt att folk inte respekterar om man inte vill hänga ut sig för mycket på nätet.. Det är ju inte bara jag som har analsex utan även min sambo, logiskt va!
och han kanske inte vill att folk ska veta allt vi gör bakom stängda dörrar...
Ojsan! Jag ber så hemskt mkt om ursäkt (hmmm) Tog ni åt er? Okej, alla kan inte ha samma åsikt som jag. Synd att ni tog detta skämtet så allvarligt.
nått som e skönt är att ha killen i analen samtidigt som man har en rabbit i slidan som samtidigt stimulerar klitoris... då är det så skönt så det känns som att man ska explodera!!
Jag fullkomligt älskar analsex. Antingen med min man i rumpan eller rida honom vaginalt och han har två fingrar i min anal..Så skönt!!!
Hmm har en ny pojkvän som inte alls har samma inställning som mig till analsex. Jag älskar det, kommer på två röda då. Och han har aldrig provat och verkar inte vilja prova det heller. Ser det som att där ska det komma ut saker inte in...
Anonym (urk) Fan vad tråkig du var då!
Vågar du inte testa själv eller? Tänk om det skulle ta dig till oanade höjder???? Du missar nåt ju...
Tänk vad äckligt det är att kyssas då?!! MASSA bakterier som man har i munnen överförs ju... Varför kan folk inte bara respektera att alla människor är olika!! En del gillar i röven, en del gillar i slidan, det finns dom som älskar att bajsa på varann & så finns det dom inte ens har sex...