• Anonym

Underbart analt!

Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
    Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
    analsex, nytänkande är alltid bra!

• Svar på tråden Underbart analt!
  • Anonym (älskar åxå)

Anonym (gravid)

Jag har åxå läst det inlägget du pratar om.. Jag fick inga skador och det har inte heller någon av mina vänner fått och jag har mååånga vänner som har analsex!

• Anonym (Njuter)

En riktigt skön variant är att ta en så stor analplugg man kan ha inne utan att det är obekvämt, och sedan ha vanligt vaginalt samlag. Penis trycks då mot slidans framvägg och G-punkten ;)

Sedan om inte mannen kroknat så tar man ur pluggen och han får köra finalen där bak.

• Anonym (Vill ofta)

Hade analsex igår o gjorde då för första gången det när jag red honom men tyckte nog att det är skönare när vi gör det bakifrån, hade inget glidmedel den här gången men det gick bra endå eftersom jag red honom vanligt först o det gick för mig då.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Vill ofta)

Jag tycker att det är självklart att man inte börjar i analen o sen i slidan om man inte anv. kondom första så klart.

• Anonym (F)

Ni tjejer som har eller "får" analsex, hehe

Hur vill ni att eran kille ska komma? I er, lr med kondom eller utanför?

• Anonym (Vill ofta)

Vi anv aldrig kondom o oftast drar han ut den när det är dags men ibland går det för honom i mig.

• Anonym (älskar åxå)
    Anonym (F) skrev 2006-06-27 11:11:00 följande:
    Ni tjejer som har eller "får" analsex, heheHur vill ni att eran kille ska komma? I er, lr med kondom eller utanför?
    Det är olika från gång till gång.. Han kommer i mig, utan kondom, lika många gånger som med kondom..
  • Anonym

hur gör ni för att mjuka up analet innan analsex?
    själv brukar sambon stå bakom och ha den i vanliga hålet, samtidigt som har har en tumme i analet jätte skönt.. eller så hör det till förspelet att han stoppar in ett finger i analet!
    men tänkte höra hur ni gör?
    för, för mej funkar det inte om vi inte mjukat up först, har dock väldigt litet anal, och lätt för att få sprickor, och sambon stor penis

• Anonym (Njuter)

Är det någon här som kan få orgasm enbart av analsex utan att "hjälpa till lite"?
    Jag läste ett tips i en annan tråd som var mycket bra! Det har vi testat några gånger nu. Strax innan det går så slutar jag (eller killen) att stimulera klitoris och fortsätter bara analt med lite extra intensitet. Upprepa flera gånger om det behövs.
    Några gånger har det hänt att jag då fullkomligt exploderar i en orgasm som kommer "innifrån". Svårt att förklara men helt underbart!

Svar på tråden Underbart analt!