Underbart analt!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
ja, visst är det underbart att bli "dubbelmackad" av sambon och en dildo!
själv tycker jag bara att det är lite ´jobbigt att koncentrera sig på att hålla i dildon när det är sååååå skönt, och samtidigt vill jag ju inte att sambon ska sköta dildon heller, han ska ju koncentrera sig på pumpandet
så jag funderar faktiskt på att köpa en analplugg, för det är väl en sån som stannar kvar av sig själv i analen/musen utan att man behöver hålla i den?
har någon testat?
Jovars, vi har en plugg med vibrator, den sitter kvar och det är, iaf för oss, bättre än vanlig dildo.Man slipper liksom tänka på det och kan bara njuuuuta=)
Många bra tips
Måste bara säga vilken skillnad när man anv. glidmedel mot när man kör utan.Mannen o jah hade analt samlag igår o använde glidmedel o oj vad den gled in lätt . Har tidigare inte anv det o då kan det ibland ha känst lite obehagligt men igår var det bara skönt....................
hmmm skulle villa prova de jag med, men min sambo e inte så pigg efter att hennes tidigare idiot til pojkvän utnyttjade henne å tvingade henne till massa saker , bara en fråga hur ska man göra då, finns de nå bra sätt att få henne på ett annat spår så att säga, dom sagt hon e den enda tjej jag har hafft å troligtvis den enda jag kommer ha ( har ett barn till sammans ) men jag skulle villa prova, men inte tvinga henne till nått hon inte vill ,har inte vågat fråga heller , efter allt jag läst här så värkar några tycka de är skönt om man gör det på rätt sätt, å jag vill prova på rätt sätt om ni förstår vad jag menar
Anonym (vill prova)
Ett ex till mig våldtog mig analt och gjorde mig väldigt illa.. Jag skydde analsex som pesten i många år och var helt anti mot det.. Ända tills jag träffade min sambo.. Nu älskar jag det!!!
Anledningen till det är att han är helt underbart försiktig, han tjatade aldrig på mig, började med att bara smeka utanför när vi hade sex och gjorde det, och bara det, i flera månader. När jag vant mig vid det så gick han lite längre och la lite tryck på smekningarna... Sen fortsatte det så tills den dagen kom då ett finger var inne och efter det har det bara gått vidare.. vi har även pratat väldigt mycket om det mitt ex har utsatt mig för.. Så han vet precis vad han kan och inte kan göra. Och det gäller inte bara analsex utan även "vanligt" sex..
Lycka till!
Min sambo gjorde analsex väldigt avtänt för mig genom
att frammana bilden av een stor dasstunna som inte varit tömd på länge och mena att man skulle stoppa snorren i den i stället
tack för svaret de är just den situvationen du beskriver hon har vart i å jag vill inte att hon på nått vis ska känna så att de ska va ett tvång bara för att jag vill prova , men jag e ju nyfiken efter som jag har aldrig provat, men gör man efter dina instruktioner så kan ju hon säga i från när det inte när man inte får gå längre så att säga
Anonym (gillar)
*asgarv*
Anonym (älskar åxå) och Anonym (vill prova) : Jag blev oxå "våldtagen" i analen av ett ex.. *ajajaaaaaj* Var som du, anonym (älskar det), avskydde blotta tanken på det... Men igår natt så klämde sambon fram att han ville testa det (han har aldrig testat) och frågade mycket snällt om han fick... Jag gick med på det om han tog det VÄÄÄLDIGT försiktigt och att vi skulle använda mycket olja... han tyckte det var en självklarhet och sa att jag skulle säja ifrån om det inte var okej längre eller om det gjorde ont eller så... Och guuud vad härligt.. (spännde mej inte ett dugg eftersom jag litar på honom) sen dubbelmackade han mej med sin i analen och dildon i musen.... ojojoj vilka orgasmer... Tänker göra det fler gånger.. =)