• Anonym

Underbart analt!

Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
    Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
    analsex, nytänkande är alltid bra!

• Svar på tråden Underbart analt!
  • Anonym (???)

Slicka och pilla i analen..??
    Skulle jag inte våga låta min kille göra.. det är ju där "skiten" kommer ut.. okej med snoppen, men fingrar och TUNGAN! kan säkert vara skönt men jag skulle va as nervös.

• Anonym

Det kan tom komma bajs på lakan om man har otur

• Anonym (???)

Men fy vad avtändande! Jag gillar analsex jättemycket!! Det är inte det att jag är emot det.. men skulle jag låta min kille få slcika och pilla med fingrarna i analen så skulle jag göra rent mig med en flaskborste först...=)

• Anonym (Nyfiken)

Helt allvarligt, hur gör ni INNAN, tänker ni på det? Förutom att tvätta sig, förbereder ni med speciell mat och så? Typ inte äta vissa saker och så? Ursäkta kanske dum fråga men... :)

• Anonym (älskar!)

älskar också!! speciellt i duschen stående med eros glidmedel.

• Anonym (gott)

Växlar ni mellan slidan och analen utan skydd eller tvättar ni av snoppen efter analen eller använder ni kondom.

Är väl inte så bra att komma in i slidan efter analen?

• Anonym (gravid)

Kan man få skador i analen vid förlossningen om man haft mycket analsex, att man liksom skulle vara uttänjd och då drabbas av någon ruptur av ng slag, Läste ngn barnmorska på FL som skrivit det. Någon som vet ngt?

• Anonym (älskar åxå)

TS:

Tack! Jag har med min sambos hjälp kommit väldigt långt i bearbetningen av det som hänt mig. Tror inte att jag någonsin kommer att komma över det helt dock.. Men jag har som sagt världens finaste sambo som vet precis vad han kan göra och inte kan göra. Och om jag skulle reagera på ett visst sätt på något han gör, vet han varför..

Anonym (nyfiken)

Du kan använda vilken olja du vill.. Bara det glider..

Anonym inlägg 82:

Har jag då aldrig varit med om!

• Anonym (älskar åxå)

Anonym (nyfiken)

Jag förbereder mig inte alls.. Mer än att duscha innan då..

Anonym (gott)

vi brukar alltid avsluta sexet med analsex.. Annars använder vi kondom.. Byter aldrig mellan analen och slidan!

Svar på tråden Underbart analt!