Underbart analt!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
analsex, nytänkande är alltid bra!
Jo vi testade faktiskt en gång och det är därför jag skrev att det var äckligt,Det gjorde ju skiiitont och jag tyckte det var hemskt,skulle aldrig göra om det.och så kände jag att jag ville bajsa på mej hela tiden.
Och kyssas kan du ju inte jämföra med att bli knullad i röven.
hahaha
Det har gjort ont på mig med förut men då får man ju lägga av helt enkelt! Man kör ju bara när man är totalt avslappnad & riktigt kåt!! Inte när det gör ont! Många tjejer kommer väldigt fort av analsex! Jag respekterar till o med dig för att du inte vill men inte tycker jag att du är konstig för det!
Du vill inte, okej gör det inte!
Jag vill ibland, & jag gör det ibland! Thats´s it!
Men att se ner på andra pga. olika saker tycker jag är att ta i...
Att jag tog kyssas att jämföra med var för att du verkade ha problem med just bajset/bakterier när man har analsex. Vad jag menade var att man har väldigt mycket bakterier i munnen som INTE är trevliga...
Men visst, det är underbart att kyssas för det!
Ha en trevlig kväll!
finns en i varje analsextråd som måste hacka på dom som gillar det...
Men tanken är ju inte att du ska ha nåt stort där på en gång, första gången du testar det.
Gör man så får man ju faktiskt räkna med att det inte är så himla skönt?!
Man måste ju mjuka upp lite innan!
Vi brukar oftast göra så att jag ligger på sidan, med snoppen i slidan och ett finger i analen, och då har han eller jag en hand övers för klitoris. Underbart!!
Min sambo älskar det, han går igång på det nåt oerhört!
Varför frågar jag bara! Vad har dom här att göra om dom inte ens gillar det själva?? VARFÖR klickar dom på en analsextråd om dom inte gillar det??? fattar inte...
Anonym (urk): Har ni oralsex då? För i så fall slickar din kar dig där det kommer kiss?!!!
Och detsamma för dig om du suger av honom!!! Iaf har du näsan j*vligt nära hans rövhål! *skrattar* Personligen så tror jag att man inte ska TÄNKA så mycket när man har sex? Eller har jag fel? För då blir ju allt äckligt!
Kjam på er!
jag håller med.. är man riktigt kåt så tänkerman väl inte så mkt elelr? jag gör det inte i alal fall..men det är ju jag det...alla är ju olika så..
Testa rid honom analt, hoppas du förstår hur jag menar, det e väldigt skönt