• Anonym

Underbart analt!

Mäste bara säga att jag älskar analsex, vilket min man också gör.
    Finns det någon som har lite tips på ställningar eller fantasier när det gäller just
    analsex, nytänkande är alltid bra!

• Svar på tråden Underbart analt!
  • StrawberryGirl

Jag har aldrig provat rida analt,de flesta säger att det e sååå skönt..ska jag våga testa det då?

• Anonym (Nyfiken)

Oj vad nyfiken jag vart!Har alltid sagt NEJ!!!

Kanske skulle dricka lité brusdricka och prova på.
    Kruxet är att sambon har så himla STOR kuk..

Livrädd för att bli uttänjd??

• Anonym

Än så länge har vi inte kommit dit men älskar att få fingrarna där... speciellt när han slickar då kommer jag direkt.... Underbart... men jaa det tar nog ett tag innan bägge vågar ha analsex. jag har dålig erfarenheter av det så jag spänner mig varenda gång så det kommer inte gå så bra..

• Anonym (ilike)
    hehe idag har jag varit på martin shop och handlat nya grejor en 19 cm stav i i silver som man kan ha i analen när han e i my pussy och tvärtom .. sen har jag handlat massa massa olja som värmer så fort man bara andas på den helg gudomlig köp den för er som inte har sen jordgubbs olja som man kan piffa upp smaken för killen eller mig då man suger eller slickar hehe
    så i natt blir det hett

jag e en sån som ska köpa massa saker har nog allt här hemma såå kul

kramar på er !!!
  • Anonym (mmmmm....)

Jag har alltid drömt att bli slickad i analen.Blir nu riktigt avis på Anonym. Jag älskar att ha hans fingrarna där jag rider honom vaginalt. När vi har analsex så ligger jag på sidan i sked. Är det mycket bättre att rida analt? Med ryggen fram eller bak?

• Anonym (kille)

Min sambo gillar inte analsex. Däremot går det jättebra med ett finger eller så händer det att jag slickar hennes anal. När sånt händer brukar hon komma jättefort.

Dom 2 ggrna vi har provat riktig analsex, så har hon varit alldelles för
    spänd och det har gjort ont för henne. Så hon har nog blivit lite avskräckt.

Det händer även att hon kör upp ett finger i mig samtidigt som hon suger av mig, det är helt underbart.

Själv är jag ingen analsexfantast, men visst kan det vara trevligt med lite nya spännande territorier ibland.

• Anonym

blir också så jävla kåt av det, men brukar ni få det sprutat i er? i såfall gör det också ont för er dagen efter när det ska ut?

• Anonym

jag tycker också att det är så otroligt skönt, men jag har hört att man kan börja läcka där bak om man har analsex för ofta.. någon som vetom det stämmer? hur spänner man igentligen den muskeln?

• Anonym

Du spänner den som när du är riktigt bajsnödig och måste hålla emot...

Jag tror inte att man kan börja läcka där, bara man tar det riktigt försiktigt!! MYCKET glidmedel och varsam inträngning efter tänjning.
    Helt ok att ha analsex bara man är försiktig som sagt...
    NJUT!!

• Anonym

Jag tackar för alla tips. Något som jag verkligen kan rekommendera är att ha i bägge hål. Igår tog min man mig i slidan samtidigt som han använde dildon i analen. Trodde dildon skulle vara för stor men det var underbart. Något som också är fantastiskt är kulor på "snöre" som man stoppar in i analen under akten och sen drar ut under orgasmen. Måste säga att det var mitt livs bästa orgasm!!!!

Svar på tråden Underbart analt!